Betaalopties
iDeal
iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Minstens 60% van de Nederlandse shoppers gebruikt het voor het betalen van hun online aankopen. Het is een betrouwbare en makkelijke online betaalmethode die veel vertrouwen geniet. Consumenten maken geld over vanaf hun eigen rekening, via het online bankproduct van hun eigen bank. Dit garandeert een succesvolle betaling die niet teruggedraaid kan worden door de klant. De bank van de klant garandeert verder de veiligheid van de transactie.
iDEAL is naadloos geïntegreerd met de online bankomgevingen van de 10 grootste Nederlandse consumentenbanken. Klanten van deze banken kunnen gebruikmaken van de online bankproducten om betalingen te voldoen. Deelnemende banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
Hoe werkt iDeal
Klanten betalen vanuit de online bankomgeving van hun eigen bank. De veiligheid van de transactie wordt gegarandeerd door de bank van de klant. In onze checkout kiezen klanten voor iDEAL en hun bank. Hierna worden ze doorgestuurd naar de online bankomgeving van hun bank en gevraagd in te loggen. Het bedrag dat overgemaakt moet worden en verdere betaalgegevens zijn al ingevuld, de klant hoeft de betaling alleen te bevestigen. Wanneer dit gedaan is, bevestigt de bank de betaling direct en wordt de klant teruggestuurd naar de webshop. De winkelier kan de bestelling direct verwerken, want de betaling is gegarandeerd.
Klarna
Betalen binnen 30 dagen
‘Achteraf betalen’ geeft de klant de mogelijkheid om binnen 30 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt de klant de factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regelt de klant zelf met Klarna.
Afspraken over uitgestelde betaling maakt de klant rechtstreeks met Klarna. Klarna garandeert directe uitbetaling aan de ondernemer. Hiermee geef je je klant alle vrijheid, zonder het risico te lopen niet betaald te krijgen.
De beschikbaarheid van de verschillende mogelijkheden van Klarna is afhankelijk van de locatie van je klant. Die beschikbaarheid hangt onder andere af van wet- en regelgeving voor uitgestelde betalingen per land. In de praktijk betekent dit dat de verschillende mogelijkheden voor de ene klant wel zichtbaar zal zijn en voor de andere niet, afhankelijk van het land waarin de klant zich bevindt. ‘Achteraf Betalen’ is beschikbaar voor klanten uit Nederland, Oostenrijk, Duitsland en Finland.
Selecteer Klarna
In het bestelproces selecteer je ‘Klarna: Achteraf betalen’ als betaalmethode.
Vul gegevens in
Je vult jouw gegevens in en voltooit de bestelling.
Maak Klarna account aan
Bij de eerste bestelling maak je een Klarna-account aan, waar je jouw naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult.
Terugkerende bestelling
Voor elke terugkerende bestelling vul je alleen een e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in.
E-mail met betaalverzoek
Na voltooiing van de bestelling krijg je een e-mail met betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in jouw Klarna-account.
Bestelling betalen
Je betaalt op de manier van jouw voorkeur middels het online klantportaal van Klarna of de Klarna-app.
Selecteer Klarna
In het bestelproces selecteer je ‘Klarna: Achteraf betalen’ als betaalmethode.
Selecteer Klarna
In het bestelproces selecteer je ‘Klarna: Achteraf betalen’ als betaalmethode.
SEPA-overboeking
Wanneer klanten willen betalen via een SEPA-overboeking ontvangen ze de betaalgegevens direct op hun scherm of per e-mail. Vervolgens maken ze het bedrag over vanuit hun online bankomgeving, wanneer het ze het beste uitkomt. In plaats van handmatig de betaalgegevens over te moeten schrijven, bieden wij de mogelijkheid een QR-code te genereren waarmee de betaling voldaan kan worden via een app. Dit verlaagt de kans op fouten omdat de betaalgegevens na het scannen klaarstaan in de app.
Mocht de klant geen gebruikmaken van een QR-code en per ongeluk een fout maken bij het invullen van de betaalgegevens, dan storten wij de transactie automatisch terug naar de klant.
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan
Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?
Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!