• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

Adverteren tijdens de feestdagen

Share

Adverteren tijdens de feestdagen

 

Alhoewel de zomervakantie er nog maar net erop zit, geven wij zeker als tip mee om alvast na te denken over je reclame uiting voor het einde van het jaar! Denk aan de diverse feestdagen die ons land kent. Een prima moment om daar dus tijdig mee te gaan beginnen. in onderstaand artikel leggen wij je haarfijn uit waar je aan moet denken en waar wij jou uiteraard mee van dienst kunnen zijn met adverteren tijdens de feestdagen!

 

adverteren tijdens de feestdagen

 

Waarom op tijd beginnen met brainstormen?

Om een effectieve campagne neer te zetten waar over na is gedacht kost uiteindelijk veel tijd. Wij merken dat veel bedrijven er te laat mee beginnen, waardoor de concurrent vervolgens alles al haarfijn heeft geregeld. Voordeel van op tijd beginnen is dat je het gefaseerd op zet, waardoor er minder druk en werkstress mee gemoeid gaat.

 

Verschillende offline mogelijkheden

Om een ultieme campagne te realiseren is het de kunst om jouw potentiële klant in jouw funnel te krijgen. Daarbij komen verschillende soorten campagnes aan bod die met elkaar gelinkt staan. Stel je plaatst een advertentie in de krant in een bepaald gebied, aangesterkt met posters in bushokjes in datzelfde gebied. Je hebt dan 2 campagnes lopen op hetzelfde moment, wat precies met elkaar lijnt. Dit kun je uiteraard inzetten met meerdere offline kanalen, zoals bijv. flyers verspreiden.

 

adverteren

 

Boodschap sterk naar buiten brengen

Je kunt campagnes op verschillende manieren naar buiten brengen, maar onderaan de streep gaat het erom dat je er omzet uithaalt. De boodschap moet krachtig zijn, zodat het de aandacht trekt. Houdt het kort en overzichtelijk in plaats van veel tekst te gebruiken om je verhaal kenbaar te maken. Het is beter om de boodschap te verschuilen achter de ”zin” die opvalt in de campagne. Kortom; het moet smaken naar meer en dus ”pakkend” zijn.

 

Hoe snel kan het geregeld worden

Tijd is geld en dat weten wij als geen ander. Het is belangrijk om genoeg tijd te investeren in de boodschap van jouw campagne. De uitvoer kan bij Adverteerweb in een handomdraai geregeld worden in maar liefst 5 stappen. Binnen twee weken kan jouw campagne zichtbaar getoond worden. Hetzij via bushokjes reclame, folder verspreiding of een advertentie in de krant.

Recent Nieuws
Ontwerp van jouw billboard reclame
Ontwerp van jouw billboard reclame Billboard reclames zijn tegenwoordig de tijd vrijwel overal te zien. Waar je ook rijd, loopt of fietst… je komt
Vormgeving van jouw abri campagnes
Vormgeving van jouw abri campagnes Iedereen komt deze opvallende abri campagnes wel tegen op straat. Of je nou naar je werk toe gaat, naar
Meest bekeken
Nieuwe klanten werven voor jouw kapsalon
Nieuwe klanten werven voor jouw kapsalon   Heb je een bestaande kapsalon of ga je er een beginnen? Dan is natuurlijk de eerste vraag
Personeel werven met flyer
Personeel werven met flyer   Personeel zoeken kan erg lastig zijn op dit moment. Vooral veel horecaondernemers kampen hiermee en weten niet hoe zij
Reclame maken voor evenement of festival
Reclame maken voor evenement of festival   Het is belangrijk om goed gezien te worden met jouw evenement of festival. Reclame maken voor jouw

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Volg ons

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!