De kracht van reclame
Voor ieder bedrijf geldt hetzelfde. Zonder reclame kom je tegenwoordig de tijd nergens. Je moet uitblinken met jouw bedrijf om duidelijk in de schijnwerpers te komen. De kracht van reclame wordt door bepaalde bedrijven erg onderschat. Bekijk hieronder wat tips over de kracht van reclame.
Waarom reclame sterk is
De reden waarom reclame zo sterk is, komt door het feit dat het hem zit in de kracht van herhaling. Hoe vaker mensen jouw merk zien staan, hoe meer en beter het opgepakt zal gaan worden. Ja, reclame kosten geld, maar het levert meer op dan je misschien denkt. Jouw reclamebudget moet er natuurlijk wel minimaal 2x uitgehaald worden, anders wordt er iets niet goed gedaan.
Het ligt er uiteraard ook aan in welke branche je zit. Zit je in de B2C markt of juist in de B2B sector. Zorg er in elk geval voor dat je op de hoogte bent en blijft op het gebied van marketing. Je kunt dit zelf in eigen hand uitvoeren, of ga je voor een medewerker die jij in dienst neemt. Daarnaast is er ook een optie om te kiezen om het uit handen te geven aan een gespecialiseerd bedrijf die alles voor jou op maat regelt.
”Een sterk merk regel je via sterke reclame’
De verschillende mogelijkheden
Je hebt online marketing en je hebt offline marketing. Onlangs is er een stuk gepubliceerd die aangeeft dat de traditionele media weer volop in opkomst is. Waarom zou je dat denken? Online is tegenwoordig vrijwel ondenkbaar en onmisbaar, maar men vergeet dat de vijver op een gegeven moment ook vol begint te lopen. Op zo’n moment ga je kijken welke media nog steeds een scorend vermogen kunnen maken.
Daar komt dus uit dat offline communicatie weer in een heuse opmars begint te komen. Onder deze vorm van media vallen o.a. huis aan huis reclame en krant advertenties. Deze ondergeschoven kindjes zijn enorm belangrijk voor jouw brand om snel en goedkoop onder de aandacht te komen. Er is vrijwel niets persoonlijker dan een kaart/flyer op de deurmat te krijgen. Adverteerweb is zo’n partij die ontzettend actief is op deze manier van reclame maken.
Het gemiddelde budget
Bij veel bedrijven speelt het idee wat het exacte marketingbudget precies moet zijn om een dergelijke campagne uit te kunnen voeren. Ga je voor een lokale campagne of kies je er juist voor om te werken aan een landelijke campagne. Dit zijn duidelijke doelen die je voor jezelf in kaart moet brengen. Daarnaast moet je kijken hoe groot jouw organisatie is, omdat je vanuit daaruit kunt werken met een bepaalde percentage om te besteden aan marketing.
De meeste bedrijven werken met een marketingbudget wat ligt rond de 10% van de totale omzet. Als je dit percentage aanhoudt, dan zit je altijd goed op schema. Het budget past zich dus aan, aan jouw totale behaalde omzet.
De gemiddelde doorlooptijd van een dergelijke campagne die door ons wordt uitgevoerd zit gemiddeld op 2 weken. Uiteraard kan er hier een daar nog een wijziging plaatsvinden om het eventueel met spoed te regelen. Zo is er eventueel de mogelijkheid om het te switchen naar 1 week. Dit is vrij snel en wordt dan ook meer maatwerk.
Doordat Adverteerweb meerdere doorvoeringen heeft per week, kan er op tijd aan de knoppen gedraaid worden om dit soort snelle campagnes alsnog door te kunnen zetten. Erg interessant dus voor jou als ondernemer als je een bepaalde snelle deadline alsnog moet gaan halen.

Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.