Doelgericht adverteren
Door doelgericht te adverteren bereik je ontzettend veel mee. Waarom? Omdat je heel gericht target op jouw doelgroep. Hieronder vindt je een paar tips voor jouw campagne om doelgericht te gaan adverteren.
Voordelen van doelgericht adverteren
Door doelgericht te gaan adverteren kan het uiteindelijk een flinke jaarlijkse besparing opleveren. Door voorafgaand van jouw campagne goed onderzoek te plegen weet je precies wie jouw doelgroep is en waar jouw doelgroep zich bevindt. Door deze relevante informatie te verzamelen kun je jouw budget bij gaan stellen en vervolgens tactisch te werk gaan. Door je dus gerichter op te stellen schiet je minder met hagel.
”Doelgericht te werk gaan kan jouw organisatie een flinke besparing opleveren”
Hoe ga je precies te werk
Door te weten wie in eerste instantie jouw doelgroep is, kun je vervolgens weten waar zij allemaal vandaan komen. Op onze verschillende diensten pagina’s kun je gemakkelijk jouw gebied in kaart brengen met de bijbehorende resultaten. Naast jouw hoofdgebied kun je gemakkelijk een straal in diverse kilometers selecteren om jouw campagne nog meer uit te breiden naar meer gebieden.
Wij hebben het bestelproces zo simpel mogelijk gemaakt voor jou als organisatie, met het idee dat je in een paar klikken letterlijk klaar bent!
Welke mogelijkheden zijn er?
Als je doelgericht wilt gaan adverteren op het gebied van offline marketing zijn er diverse mogelijkheden te verkrijgen. Adverteerweb heeft de meest bekende producten aan te bieden op het gebied van offline marketing. Zo heb je de keuze uit het verspreiden van diverse drukwerken huis aan huis.
Bij deze vorm van communicatie bieden wij diverse soorten verspreidingen aan. Zo heb je de mogelijkheid om het te laten verspreiden in het folderpakket, mee te laten verspreiden in de lokale krant, of de keus uit een separate verspreiding. Al deze mogelijkheden zijn makkelijk aan te vinken op deze pagina.
Naast deze vorm van offline marketing bieden wij ook nog direct mailing aan, advertenties plaatsen in de krant en buitenreclame. Onze medewerkers staan ten alle tijde klaar om jou te voorzien van informatie.
Wat is de gemiddelde doorlooptijd?
De gemiddelde doorlooptijd van een campagne die door ons wordt uitgevoerd zit gemiddeld op 2 weken. Uiteraard kan er hier een daar nog een wijziging plaatsvinden om het eventueel met spoed te regelen. Zo is er eventueel de mogelijkheid om het te switchen naar 1 week. Dit is vrij snel en wordt dan ook meer maatwerk.
Doordat Adverteerweb meerdere doorvoeringen heeft per week, kan er op tijd aan de knoppen gedraaid worden om dit soort snelle campagnes alsnog door te kunnen zetten. Erg interessant dus voor jou als ondernemer als je een bepaalde snelle deadline alsnog moet gaan halen.
Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.