Billboard reclame bij Adverteerweb in 5 Stappen geregeld!
Billboard reclame, iedereen kent ze wel. De grote borden langs weg/snelweg. Digitaal of print. Deze grote masten staan pontificaal in het zicht van iedere automobilist. Je kunt er letterlijk niet omheen. Vergis je absoluut niet dat billboard reclame niet meer van deze tijd is. Het is pakkend, doeltreffend en het zuigt je op binnen een paar seconden.
De kracht van herhaling
Hoe vaker een persoon in aanraking komt met jou billboard des te meer het blijft hangen. Voordeel van zo’n grote billboard is dat je het niet kunt wegklikken als een adblocker, wat je vaker tegenkomt op een online Youtube-filmpje. Je kunt er niet omheen en wordt dus in een keer geconfronteerd met de boodschap. De kunst is om strategisch te werk te gaan om meerdere billboards te plaatsen op diverse geschikte locaties, waar jouw doelgroep zich bevind.
Om op te vallen kun je de boodschap het liefst zo simpel mogelijk houden. Houdt er rekening mee dat er hooguit maar 3 seconden kan worden gekeken naar een billboard. Korte teksten en uitgesproken kleuren werken tot nu toe altijd het beste.

Wij houden van praktische tips 😏
Onze checklist ‘De omzetbrochure voor al jouw vragen’ staat vol met zulke makkelijk toepasbare tips.
Een leuke startersgids en een handige checklist voor als je al bezig bent of nog moet beginnen.
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan
Miljoenen bereik
Het voordeel is dat billboards een mega groot aantal bereiken heeft in een relatief korte periode. Zo kun je ervan uitgaan dat een campagne van zo’n 300 affiches in twee weken tijd zo’n 6 miljoen mensen kan bereiken. Daarnaast zien al deze mensen gemiddeld jouw affiche ruim 6 keer zoveel.
Naast dat deze reclamereuzen een sterk netwerk vertegenwoordigen, zijn ze ook perfect geschikt om een abri campagne te versterken die actief staan in en rondom de stad. Bij Adverteerweb heb je de keuze om al met 1 bord te beginnen op basis van 1 week. De mogelijkheid is er uiteraard om uit te breiden naar meer borden en meer weken. Regel jou campagne in 5 stappen.