Vormgeving van jouw abri campagnes
Iedereen komt deze opvallende abri campagnes wel tegen op straat. Of je nou naar je werk toe gaat, naar de sportschool of met de hond uit. Je kunt er eigenlijk niet meer omheen. De welbekende abri campagnes geplaatst in bushokjes. Hoe krijg je het nou voor mekaar om DE campagne van je dromen op te zetten?
Hieronder wat inspirerende tips waar je zeker wat mee kan 🙂
De campagne van jouw dromen
Iedereen kan een campagne neerzetten die binnen no-time staat. De vraag is alleen hoe maak je een succesvolle campagne. Uiteraard zijn er een aantal elementen waar je rekening mee moet gaan houden wil je een succesvolle campagne neerzetten.
Probeer altijd anders te zijn dan jouw concurrenten en wees altijd een stapje voor. De kunst van een succesvolle campagne is om het zo kort, strak en duidelijk over te laten komen. Niet te veel informatie er in verwerken, maar op een heldere en duidelijke manier je boodschap overbrengen in 1 scherpe slogan.
”Houdt het simpel door met 1 zin te communiceren”
Vormgeving is key
Dat er een tal van mogelijkheden tegenwoordig de tijd zijn om jouw eigen vormgeving te realiseren weten we inmiddels allemaal. Het is gemakkelijk en snel geregeld, maar de vormgeving is de key voor een goede marketingcampagne. Door de boodschap op een wat amateuristische manier naar buiten te laten komen, kan het compleet afbreuk doen op jouw (landelijke) campagne.
Dit is erg zonde, omdat er natuurlijk een hoop geld mee gemoeid gaat. Door dit te voorkomen kun je dit het beste overlaten aan een ervaren professional. Bij Adverteerweb is het niet alleen mogelijk om jouw abri campagne te laten plaatsen, ook kunnen wij zorgen voor jouw design. Doordachte marketing campagnes is voor ons gesneden koek.
De kosten voor een goed ontwerp
Zoals eerder omschreven heb je uiteraard de mogelijkheid om het designproces in eigen hand te laten uitvoeren. Mocht je meer budget hebben, dan raden wij aan een bureau hiervoor in te schakelen. Wij van Adverteerweb kunnen deze klus ook klaren tegen een meerprijs van €195 ex btw.
In deze prijs zitten de ontwerpkosten incl. een aanpas ronde voor eventuele wijzigingen. Wekelijks zijn wij bezig met het doorvoeren van verschillende doordachte designs die wij nauw bespreken met de klant, om tot een goede uiting te komen waar iedereen tevreden over is.
Welke kleuren moet ik gebruiken voor mijn campagne?
Het is altijd van belang om je eigen huisstijl kleuren te gebruiken voor jouw campagne. Maak er 1 compleet geheel van zodat de consument meteen weet dat het om jouw bedrijf gaat. Naast dat jouw campagne goed ontworpen is en in 1 lijn staat met jouw huisstijl, is het belangrijk om te werken met een call to action.
Dit is een knop/button of een kopregel wat er meteen uitspringt. Dit kan een korting zijn, een telefoonnummer, website adres of iets anders. Het is dus enorm van belang om de call to action een andere kleur te geven dan jouw huisstijl. Kies hiervoor een algemene kleur wat de meeste mensen aanspreekt.
Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.