[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
Buitenreclame in Nederland weer op komst
De afgelopen tijd nadat de verdere ontwikkelingen bekend werden gemaakt op het gebied van de regels van de overheid met betrekking tot de algehele economie, merk je dat de enorme interesse in buitenreclame in Nederland weer enorm toegenomen is. Dit is een positieve ontwikkeling wat resulteert in een groen patroon. Adverteerweb verwelkomt sinds April een grote stroom aan klanten die ons weten te vinden als het gaat om buitenreclame.
Buitenreclame in de randstad
De randstad heeft enorm te maken gehad met een heftige terugval op het gebied van buitenreclame. De wekelijkse campagnes werden drastisch teruggeschroefd, vanwege de reclamebudgetten die niet meer rendabel waren ten opzichte van de niet draaiende economie. Dit heeft uiteraard geleid tot diverse faillissementen in verschillende ondernemingen, met nadruk de horeca. De wekelijkse uitstapjes waren er niet meer en de winkelstraten zaten dus met lege handen.
Vooruitgang buitenreclame randstad
Nu er meer hoop lijkt te zijn en er daadwerkelijk weer een lichtje te zien is aan het einde van de tunnel, kunnen we duidelijk in de grafieken zien dat er weer volop geadverteerd gaat worden. Week na week komt er weer een positief bericht naar buiten wat dus meer zekerheid geeft aan ondernemers, om hun budgetten weer uit te geven aan buitenreclame. Daar waar destijds de buitenreclame on-hold werd gehouden, merk je vandaag de dag dat dit verleden tijd begint te worden. Dit geeft duidelijkheid aan en perspectief voor de langere termijn. Tijd om er dus weer over na te denken als ondernemer om je financiële buffer om te zetten naar meer marketing om weer in een stroomversnelling te komen.
De randstad als voorbeeld
De randstad werkt als een perfecte graadmeter als het gaat om buitenreclame in Nederland. De grote drukte is vooral te vinden in de randstad waardoor wij ook vaak merken dat daar de meeste buitenreclame campagnes worden gedraaid. Zodra de markt in het westen aantrekt kun je vertrouwen dat dit overwaait naar de rest van Nederland. Wij van Adverteerweb merken dat de cijfers weer rechtgetrokken worden naar het normaal en gaan er dan ook vanuit, mocht het op deze wijze doorgaan dat de buitenreclame weer volledig is aangetrokken in het tweede deel van het jaar.
Buitenreclame 2021
Ondertussen blijven adverteerders altijd zoeken naar de juiste mogelijkheden om uiteindelijk een groot bereik te realiseren bij een groot aansluitend publiek. Adverteerders worden daarnaast ook steeds creatiever naast het standaard zichtbaarheid en het realiseren van massabereik. Je merkt dat er steeds vaker gevraagd wordt naar meer op maat gemaakte specifieke campagnes. De coronacrisis heeft daarentegen wel voor meer flexibiliteit gezorgd, waardoor programmatic versneld een vaste positie heeft gekregen.
Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?
Laat dan je gegevens hieronder achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat![/vc_column_text][contact-form-7 id=”6549″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”8074″ img_size=”full” alignment=”right” style=”vc_box_shadow_3d” css_animation=”fadeInDown”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text css_animation=”fadeIn”][/vc_column_text][/vc_column][vc_column][vc_tweetmeme][vc_facebook][/vc_column][/vc_row]