Waarom je lokale marketing zou moeten inzetten
Door lokale marketing in te schakelen pak je de kern van het gebied aan. Wil jij dat jouw campagne slaagt in jouw buurt of wijk? Ga dan voor de lokale krant of een folder verspreiding wat precies ge-target is op jouw gebied. Bekijk hieronder wat tips!
Hoe regel ik mijn lokale campagne?
Ten eerste is het verstandig om na te gaan hoe jij jouw lokale campagne in wilt zetten. Adverteerweb biedt een tal van mogelijkheden aan om jou campagne succesvol te laten verlopen. Door lokaal in te zetten kun je je beter richten op een offline strategie ipv een online strategie. Wij merken dat veel bedrijven die bij ons aankloppen ontevreden zijn over hun online campagnes. Facebook campagnes bijvoorbeeld. Deze campagnes zullen veelvuldig gezien worden, maar haal je er daadwerkelijk conversie uit? Uiteindelijk betaal je veel kosten om jezelf kenbaar te maken, maar zullen de klanten helaas niet overgaan tot conversie.
”Door lokaal te werk te gaan, kan het je een flinke jaarlijkse besparing opleveren’
Welke mogelijkheden bieden jullie?
Op lokale marketing basis bieden wij verschillende manieren aan om jouw boodschap naar buiten te brengen. Zo kun je op basis van postcodeniveau jouw selectie invoeren en vervolgens een flyer laten verspreiden in het desbetreffende gebied. Daarnaast bieden wij landelijke dag- en weekbladen aan om jouw campagne vervolgens lokaal te kunnen versterken.
Om jouw campagne lokaal een nog sterkere boost te geven bieden wij ook bushokjes reclame aan. Deze manier van reclame maken is uniek, origineel en a-merk gevoelig. Of je nou alleen bushokjes reclame gebruikt, of het als versterking gebruikt naast flyers verspreiden of een advertentie in de krant. Alles is dus mogelijk.
De gemiddelde doorlooptijd
De gemiddelde doorlooptijd voor al onze diensten is gemiddeld op de website twee weken. Mocht er wat tussenkomen en het moet eerder uitgevoerd worden, dan is er wellicht een mogelijkheid om dat te kunnen doen. Dit kunnen wij pas echt weten zodra wij weten wanneer de opdracht daadwerkelijk uitgevoerd moet worden. Wij proberen de klanten altijd zo goed mogelijk bij te staan en het beste eruit te halen.
Het voordeel van een lokale campagne
Door lokaal te werk te gaan target je jouw doelgroep optimaal. Je schiet niet met hagel en dus ook geen onnodige kosten die je maakt. Het kan je dus zeker een flinke besparing jaarlijks opleveren door puur alleen lokaal te werk te gaan. Richt je dus op jouw doelgroep en speel hier ook op in door creatief met je campagne om te gaan. Wij van Adverteerweb staan altijd klaar mocht je vragen hebben over bepaalde stukken.