Bekendmaking nieuw bedrijf
Bij een bekendmaking van een nieuw bedrijf komt natuurlijk heel wat bij kijken. Overal moet over nagedacht zijn, zo ook bijvoorbeeld het complete marketingbudget. Wil je klein blijven of heb je grote toekomstplannen om uit te groeien naar meer personeel? Hieronder wat tips om bekendmaking van jouw nieuwe bedrijf op gang te helpen!
Hoe maak ik mijn bedrijf goed kenbaar?
Zodra je een nieuw bedrijf kenbaar wilt maken aan de buitenwereld wil je dit natuurlijk van de daken schreeuwen. Dat is natuurlijk een mooie gedachte, alleen komt daar wel wat meer bij kijken dan alleen het schreeuwen. Het geschreeuw moet je tactisch aanpakken. Door dit uit te voeren, dien je eerst een gedegen onderzoek te doen naar wie jou potentiële klanten precies zijn en waar ze zich bevinden.
Door vooraf een gedegen onderzoek te doen, scheelt het je enorm veel werk bij de uitvoering. Je weet dan namelijk precies waar en hoe je moet gaan targetten om jouw doelgroep tot in de perfectie te benaderen. Zodra je op 0 begint zonder enig onderzoek dan wilt het natuurlijk niet zeggen dat het project in de beginfase mislukt, maar je schiet dan eerder met hagel dan dat je gericht je budget uitbesteed.
”Een goed gedegen onderzoek brengt jou sneller bij het eindpunt”
Gebruik marketing om te groeien
Zonder marketing ben je tegenwoordig de tijd nergens. Marketing is niets meer dan het vermarkten van jouw naam. Het zoveel mogelijk onder de aandacht brengen bij overal en iedereen. Door er budget aan toe te passen kun je deze groei sneller en slimmer onder de aandacht brengen bij de juiste doelgroep. Bij een bekendmaking komt uiteraard heel wat bij kijken, maar tegelijkertijd is het ook enorm spannend.
Je wilt uitsluitend vernieuwend uit de hoek komen ten opzichte van jouw concurrenten, omdat je meestal iets begint wat er voor jouw gevoel er niet is, of zelfs beter kan! Adverteerweb is een partij die jou hierin kan ondersteunen om jouw visie van groei te kunnen verwezenlijken op het gebied van offline communicatie.
Klein budget met grote plannen
Heb je helaas maar een klein budget ter beschikking? Dat wil dan absoluut niet zeggen dat je geen goede campagne neer kunt gaan zetten. Bedrijven met een kleiner budget werken tactischer en doordachter dan bedrijven met een groot budget die vervolgens minder onderzoek laten uitvoeren. Door je doelgroep te kennen en waar die zich beweegt kun je beter voor jezelf in kaart brengen waar je op moet gaan targetten. Op deze manier ga je slim te werk en hou je zelf misschien nog budget over voor een vervolg.
Op onze bestelpagina’s werken wij met targetting maps. Dat wil zeggen dat je precies aan kunt geven waar en in welke straal je wilt gaan marketen. Je hebt een complete view van bovenaf waardoor je jouw keuzes makkelijker kunt gaan invullen.
Wat is de gemiddelde doorlooptijd?
De gemiddelde doorlooptijd van een (landelijke) campagne duurt ongeveer gemiddeld 2 weken. In deze periode kunnen wij het complete proces voor je opstarten van begin tot eind. Doordat wij wekelijks veel volume draaien, kunnen wij vrijwel tegen ieder moment aan de knoppen draaien om extra oplages bij te voegen, zodat jij als bedrijf daar nog last minute van kan profiteren.
Door hier meer informatie over in te winnen staan wij altijd klaar om jouw vragen te kunnen beantwoorden hetzij per email of telefoon of via de chat!
Welke kleuren moet ik gebruiken voor mijn campagne?
Het is altijd van belang om je eigen huisstijl kleuren te gebruiken voor jouw campagne. Maak er 1 compleet geheel van zodat de consument meteen weet dat het om jouw bedrijf gaat. Naast dat jouw campagne goed ontworpen is en in 1 lijn staat met jouw huisstijl, is het belangrijk om te werken met een call to action.
Dit is een knop/button of een kopregel wat er meteen uitspringt. Dit kan een korting zijn, een telefoonnummer, website adres of iets anders. Het is dus enorm van belang om de call to action een andere kleur te geven dan jouw huisstijl. Kies hiervoor een algemene kleur wat de meeste mensen aanspreekt.
Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.