Buitenreclame in opkomst 2022
Als je snel resultaat wilt boeken met een effectieve campagne dan moet je gaan voor buitenreclame. Buitenreclame is een breed begrip, maar de belangrijkste buitenreclame bieden wij aan op onze website. Dat buitenreclame in opkomst is in 2022 valt absoluut niet aan te twijfelen. Hieronder een aantal tips voor jouw buitenreclamecampagne.
Table of Contents
Waarom kiezen voor buitenreclame
Buitenreclame is al decennia lang een reclamemiddel om jouw product goed, snel en effectief aan de man te kunnen brengen. Uiteraard zijn er veel verschillende mogelijkheden op het gebied van buitenreclame, maar de bekendste middelen worden via onze website aangeboden. De reden waarom buitenreclame absoluut niet mag ontbreken bij jouw campagne, is omdat het veel oplevert, zowel qua bereik als conversie ten opzichte van ”viewsmeting” wat online gehanteerd wordt.
24/7 dag en nacht in de spotlights, met en zonder licht. Buitenreclame kan het verschil voor jouw campagne maken!
”24/7 bereik en dat zonder te betalen voor het aantal views”
Voordelen van buitenreclame
De voordelen van buitenreclame is dat alles 24/7 zichtbaar is. Je neemt de pakketten af voor minimaal 1 week. Daarnaast is het totaal niet te vergelijken met online marketing, waar je voor het aantal views betaald. Daarnaast concurreer je je scheel tegen de grote A-labels die Nederland heeft. Daar is het lastig om tegen op te boksen. Dit dilemma kent offline communicatie niet, waardoor je meer uit je campagne haalt tegen minimale kosten.
Regel zelf jouw gebieden waar je actief wilt staan en maak het rond in 5 stappen. Via deze pagina heb je de mogelijkheid om buitenreclame te bestellen.
Gemiddelde kosten en het bereik
Door effectief te handelen haal je het meest uit jouw buitenreclame campagne. Weet waar jouw doelgroep actief is en target daarop. Door precies te targetten, schiet je niet met hagel en weet je exact waar jij jouw budget aan uitgeeft.
Outdoor campagne
Bereik per week: 30.000
Vanaf 135,00
Belangrijke punten voor buitenreclame
Ontwerp: Houdt het qua design zo rustig en simpel mogelijk. Het heeft absoluut geen zin veel tekst te gebruiken, want dat leest men niet van een afstand. Werk het liefst met 1 ”pakkende” regel.
Target: Probeer te achterhalen waar jouw doelgroep zich bevindt en ga vanuit daaruit te werk. Regel dus met minimale kosten het juiste bereik met een hoge conversie.
Exclusiviteit: Door exclusief te werk te gaan houdt je het mysterieus en dwing je mensen te handelen naar meer. Verberg dus de boodschap op een tactische manier.
Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.