• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

Direct mail versturen voor mijn webwinkel

Share

Direct mail versturen voor mijn webwinkel

Je zit er al langer over na te denken hoe je jouw klanten het best persoonlijk kunt benaderen. Doe je dit online of wil je dit offline uitvoeren bijv. doormiddel van een direct mail versturen voor jouw webwinkel. Hoe wil je dit gaan aanpakken en wat zijn de kosten die er precies bij komen kijken? Zit je met je handen in het haar en kun je geen keus maken? Bekijk hier ons antwoord!

 

direct mail webwinkel

 

De beste vorm van persoonlijke communicatie

Een direct mail versturen werkt erg persoonlijk. Je kunt een direct mail op verschillende manieren naar buiten brengen. Omdat het persoonlijk als een soort kaart wordt verstuurd voelt het vertrouwd aan voor de klant. Niets is natuurlijk mooier dan persoonlijk benaderd te worden door het bedrijf waar je recent jouw kledingstuk hebt besteld, of jouw laptop hebt besteld. Door een persoonlijke boodschap op te sturen krijg je waardering vanuit jouw klant en bouw je aan verbinding en zal de klant meteen aan jou denken bij hun volgende aankoop.

 

Wat zijn de voordelen van een direct mail versturen voor jouw webwinkel?

De voordelen van een direct mail versturen hebben wij voor jou op een rijtje gezet.

  • Persoonlijke benadering
  • Creatieve uitingen toepassen
  • Kosteneffectief

Om de kosten zo interessant mogelijk te houden kun je ervoor kiezen om puur alleen de klanten uit te kiezen die ook daadwerkelijk een aankoop bij jou hebben gedaan. Zo hou je de kosten in bedwang en focus je alleen op een selecte doelgroep. Zodra jouw database groter wordt, zal het versturen van direct mails geleidelijk aan mee groeien.

 

Wat voor keuzes zijn er mogelijk?

Direct mail kent meerdere manieren van uitingen. Zo kun je bij Adverteerweb terecht voor het verzenden van een kaart tot een geseald pakket met meerdere flyers en folders. Uiteindelijk is het belangrijk om te kijken wat jouw budget is en wat de mogelijkheden zijn voor dat specifieke budget. Hoe uitgebreider hoe interessanter het wordt voor de klant.

De verzendkaart is niets minder dan een flyer die gepersonaliseerd verstuurd wordt naar de opgegeven adresgegevens die je hebt doorgegeven. Een simpele snelle (bedank) boodschap naar je klant om je waardering op deze manier uit te spreken.

De sealmailpack kan zowel op A5 als A4 formaat verstuurd worden. Je kunt het pakket vullen met een gepersonaliseerde briefpapier aangevuld met een flyer en een folder. Veel informatie met kortingen werkt aanstekelijk!

De A5 of A4 envelop is eigenlijk de dichte variant van de sealmailpack. Voor persoonlijke documentatie werkt deze manier van verzenden beter als de sealpack.

 

direct mail webwinkel

Wat voor boodschap breng ik naar buiten

Hou het persoonlijk en bedank de klant voor de aankoop die diegene heeft gedaan via jouw webshop. Doormiddel van een actiecode te versturen als bedankje, kan diegene daar gebruik van maken bij een eventuele volgende bestelling. Zo trigger je de klant om bij je te blijven. Het is een kunst om klanten binnen te hengelen, maar het is ook een kunst om de klant uiteindelijk te behouden. Werk daar dus net zo hard aan en wees creatief. Kortingen werken altijd, want mensen die houden daar nou eenmaal van. Naast kortingen werken mini samples ook erg goed. Dit werkt uitstekend voor een eventuele nieuwe collectie waar je de klant alvast een voorproefje van wilt laten zien.

 

direct mail webwinkel

 

Wat wij jou kunnen bieden als organisatie

Bij Adverteerweb ben je aan het juiste adres om een gepersonaliseerde mailing te versturen in een handomdraai. Je kunt jouw eigen samenstelling online creëren via de website in maar liefst 5 snelle stappen. Heb gelijk inzicht in de uitgaven en geef aan wanneer je de mailing eruit wilt gooien. Of dit nou wekelijks ingesteld moet worden of maandelijks. Om jou bij te kunnen staan kun je ons ten alle tijden telefonisch contacteren of ons aanspreken via de chat op onze site.

 

Conclusie

Het heeft wel degelijk zin om jouw vaste klanten persoonlijk te benaderen via direct mailing. Een persoonlijk kaart doet het altijd goed en werkt positief. De kosten heb je uiteindelijk zelf in de hand en kun je al beginnen vanaf een minimum aantal van 250 stuks.

Recent Nieuws
Ontwerp van jouw billboard reclame
Ontwerp van jouw billboard reclame Billboard reclames zijn tegenwoordig de tijd vrijwel overal te zien. Waar je ook rijd, loopt of fietst… je komt
Vormgeving van jouw abri campagnes
Vormgeving van jouw abri campagnes Iedereen komt deze opvallende abri campagnes wel tegen op straat. Of je nou naar je werk toe gaat, naar
Meest bekeken
Offline communicatie versus online: wij kennen het recept
Offline communicatie versus online: wij kennen het recept   Online en offline communicatie is tegenwoordig niet meer weg te denken. Zonder deze onderdelen is
Flyer verspreiden tijdens de feestdagen
Flyer verspreiden tijdens de feestdagen   Het grote voordeel van flyers verspreiden bij Adverteerweb is dat alles onder 1 dak valt. In 5 stappen
Buitenreclame en festivals gaan perfect samen. Bekijk hier onze TIPS
Buitenreclame en festivals gaan perfect samen. Bekijk hier onze TIPS     Daar sta je dan op het festival met je biertje in je

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Volg ons

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!