Table of Contents
Direct mailing versturen naar al je vaste klanten is waardevol
Om jou klantenbestand die je in de loop der tijd hebt opgebouwd tactisch te kunnen bereiken, raden wij een direct mail aan. Het voordeel van dit medium is dat het een geadresseerde mailing betreft. Persoonlijker kan het niet. Het is letterlijk een brief die gepersonaliseerd en los op de deurmat valt, waarmee je een optimaal resultaat kunt bereiken.
Buiten het feit dat je met direct mail je eigen klantenkring goed kunt benaderen, is het ook interessant om een nieuwe doelgroep hiermee te bereiken. Zo kun je na het versturen van een mailing prima de klant als nader gevolg telefonisch benaderen. Mailings die online in de mailbox plaatsvinden hebben minder effect dan een direct mail. Online mailings worden veelal gezien als SPAM wat dus snel in de prullenbak verschijnt.
De ”inbox overload” werkt dus averechts ten opzichte van een separate persoonlijke mailing op je deurmat. Bij Adverteerweb kun je al vanaf 250 stuks een mailing verzenden.
Wij houden van praktische tips 😏
Onze checklist ‘De omzetbrochure voor al jouw vragen’ staat vol met zulke makkelijk toepasbare tips.
Een leuke startersgids en een handige checklist voor als je al bezig bent of nog moet beginnen.
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan
Welke boodschap moet ik naar buiten brengen om klanten aan te spreken
Probeer in te spelen op de actualiteit en breng dit mee in je campagnes. Uiteraard wel zaak hier voorzichtig mee om te gaan, omdat het een wereldwijde pandemie betreft met ernstige gezondheidsrisico’s.
Geïnteresseerd geraakt in direct mailing?
Regel het zelf van begin tot eind in maar liefst 5 stappen.
Voor telefonisch contact: 085 130 4033 of stuur je vraag naar info@adverteerweb.nl