• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

Employer branding krachtiger maken?

Employer branding krachtiger maken?

 
 

Door je onderscheidend op te stellen ten opzichte van andere recruitment bureaus ben je eerder en sneller ”top of mind” bij de meeste mensen. Zeker als het gaat om onderscheidendheid binnen je eigen (online) netwerk. Je hebt altijd net dat ene stapje voor mede door de professionele aanpak die je uitvoert.

Door jouw employer branding nog kenbaarder te kunnen maken geven wij je hieronder wat tips.

employer branding


Het uitbreiden van jouw employer branding

Door te werken aan je eigen identiteit binnen je bedrijf, zorg je er al gauw voor dat mensen en bedrijven je eerder maar vooral ook sneller serieuzer nemen. Er is nagedacht over je bedrijfsidentiteit, je vaart een bepaalde koers en je weet wat je wilt. Deze basis is enorm belangrijk als je tegenwoordig de tijd de markt wilt gaan beconcurreren zowel online als offline. 

Een uitbreiding is dan ook de volgende stap zodra de basis is gelegd. Het is belangrijk om je oren te spitsen en te kijken welke gaten er nog meer gevuld kunnen worden op marketing gebied. Je wilt uitsluitend goed zichtbaar zijn met je bedrijf zodat je (continue) onder de aandacht blijft. Het is dan ook ontzettend belangrijk om continue aan je identiteit te werken en stappen te zetten waar nodig. 

Uiteraard komt daarbij kijken dat het financiële aspect een ding kan zijn, waardoor het misschien voor jouw organisatie een belemmering kan zijn. Kies je voor een online strategie of ga je voor offline?

 

”Probeer on top of mind te blijven in jouw netwerk”



Verschillende vormen van marketing

Het is belangrijk dat je van te voren duidelijk voor ogen hebt wat voor een strategie je precies wilt gaan uitvoeren. De uitstraling van jouw bedrijf kan een doorslaggevende factor zijn bij bedrijven of bij mensen die binnengehaald moeten worden. De mogelijkheden zijn onder te verdelen in 2 segmenten. Dat zijn online en offline.

Online marketing is tegenwoordig niet meer weg te slaan, maar brengt ook zeer zeker gevaren met zich mee. Doordat de concurrentie zo ontzetten hoog ligt, ben je helaas niet de enige in de vijver. Wie het hoogst inzet komt het sterkst uit de bus. Deze manier van adverteren kan erg frustrerend zijn, helemaal als je werkt met bepaalde budgetten. 

Naast online adverteren kun je ook offline gaan adverteren. Deze manier van marketing is ontzettend interessant omdat je niet te maken hebt met de zogenaamde adblockers. Je kunt niet worden ”weggeklikt”, of dat er een concurrent naast jou adverteert. Bij offline reclame betaal je een bedrag wat gemiddeld gereserveerd staat voor een hele week.

24/7 jouw advertentie die de volledige aandacht krijgt die het uiteindelijk moet krijgen. Kies uit diverse top locaties waar veel passanten voorbij komen. Daarnaast is er de mogelijkheid om meerdere weken in te zetten.

Daarnaast zijn de kosten die met offline marketing gepaard gaan erg interessant te noemen. Zo kun je al met een startbedrag van +/- €500 klaar zijn voor een huis aan huis campagne die speciaal gericht is op jouw doelgroep met een aantal van 15.000 huishoudens. Of dat je een keus maakt uit een bushokje waar je klaar bent met €135 per vak!

Wij van Adverteerweb hebben alle kennis in huis om jouw campagne vlekkeloos te laten verlopen bij de juiste doelgroep, op de beste locaties op het juiste moment!

employer branding

 

Hoe bereik ik de juiste doelgroep? 

Zolang je niet weet wie jouw doelgroep is en waar die vandaan komt, is het zinloos om marketing uit te gaan oefenen. Sterker nog; het is zonde zowel van de tijd als het budget wat er wordt aan uitgegeven. Door je niet precies te richten op jouw doelgroep kan het verschillende  consequenties met zich meebrengen.

Probeer dus altijd vooraf een goed onderzoek te doen alvorens je met budgetten smeert. Onderaan de streep hoeft het dus niet altijd uit te maken wat voor groot of klein budget je hebt. Door precies te gaan targetten, adverteer je precies in het hart van jouw doelgroep.

Zo merken wij best vaak dat bedrijven met een lager budget die beter targetten, meer uit hun campagne halen dan bedrijven met een groter budget die vervolgens schieten met hagel, waar vervolgens veel te weinig op af komt. 

Met onze eigen portal kun je doelgericht zoeken naar het gebied van jouw doelgroep. Op deze manier kun je gemakkelijk werken met een bepaalde straal waarin jouw doelgroep verkeerd. Op deze manier ga je tactisch te werk en heb je vervolgens een duidelijk overzicht hoe je te werk gaat. Naast het invoeren van de online portal staan wij altijd paraat om jou te helpen en kennis over te dragen om samen tot een top campagne te komen. 

employer branding


Wat is de gemiddelde doorlooptijd?

Als je gaat voor offline reclame maken via Adverteerweb kun je rekenen op een snelle heldere manier van werken met een snelle doorlooptijd. Door onze wekelijkse grote doorvoeringen kunnen wij last-minute opdrachten mee laten draaien met een gemiddelde doorlooptijd van een week. Mocht je dus op korte termijn willen adverteren dan is dat geen probleem en draaien wij je gewoon mee in het wekelijkse productieproces.


Waarom kiezen voor Adverteerweb

De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.

Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.

Recent Nieuws
Reclame maken in Amsterdam
Reclame maken in Amsterdam Ooit nagedacht om reclame te maken midden in Amsterdam? In dit artikel leggen we je uit hoe je precies reclame
Waarom buitenreclame aanstekelijk werkt
Waarom buitenreclame aanstekelijk werkt In dit artikel leggen wij je uit waarom buitenreclame zo aanstekelijk werkt, wat de voordelen ervan zijn en wat eventuele
Meest bekeken
Exclusief verspreiden huis aan huis
Exclusief verspreiden huis aan huis   Wil je een keer wat anders en exclusiever? Dan is exclusief verspreiden huis aan huis echt iets voor
Nog nooit huis aan huis geflyerd met jouw organisatie?
Nog nooit huis aan huis geflyerd met jouw organisatie?   Ja je leest de titel goed… Of je ooit weleens hebt geflyerd huis aan
Direct mail met kerst
Direct mail met kerst Een direct mail versturen met kerst is zeker een marketingmiddel om over na te denken. Persoonlijke zakelijke post is iets

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Volg ons

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!