• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

Een flyer verspreiding kan jouw horecabedrijf uit de brand helpen

Share

Een flyer verspreiding kan jouw horecabedrijf uit de brand helpen

 

Alle ondernemers worden steeds creatiever als het gaat om producten te verkopen. De sector waar de meeste klappen zijn gevallen is toch wel overduidelijk de horeca. Compleet leven op de NOW-regeling en de overige buffers die men heeft opgespaard. Gasten kunnen zij niet ontvangen, maar eten bezorgen heeft een nieuwe ziel gekregen. Restaurants melden zich massaal aan bij ketens als een Thuisbezorgd of een Deliveroo. De bezorgers zitten in dienst van het bedrijf en halen het bestelde eten op zodra de bezorgers een seintje door krijgen. Op deze manier wordt het eten toch warm en vers thuisbezorgd en hoeven de restauranthouders geen extra bezorgers in dienst te nemen. Op zich een win win situatie. Een flyer verspreiding via Adverteerweb kan jou hier een helpende hand in bieden.

 

flyer verspreiding

Het verspreiden van flyers is juist nu enorm gewild

Sinds de hele situatie rondom deze pandemie worden restauranthouders gedwongen een marketingplan uit te rollen wat eveneens geld kost. Om er voor te zorgen dat meer mensen bij je gaan afnemen is het belangrijk om in de schijnwerpers te staan. Sla de vuisten op tafel en ga flyeren. Mocht je echt geen budget hebben, dan raden wij het aan het heft in eigen boezem te steken en dus zelf de straat op te gaan om de mensen te voorzien van een flyer met het desbetreffende menu erop. Stilstaan is geen optie.

 

Doordacht en groots aanpakken

De bedoeling is om het reclamebudget (wat je uiteindelijk kwijt bent) in te zetten om jezelf op de kaart te zetten. Uiteraard met het idee dat deze kosten er sowieso uit worden gehaald, maar liefst nog met winst. De reclame van je bedrijf pak je gratis mee. Pak je alleen je straat mee, de hele stad of ver daarbuiten met een straal van 10 km rondom jouw restaurant. Hoe meer mensen je bereikt des te meer mensen het onder ogen te zien krijgen en je meer mond tot mond reclame opbouwt. Uiteraard is voor alles wat te zeggen. Houdt altijd in je achterhoofd… ondernemen is risico’s nemen en dat geldt ook tijdens periodes zoals deze pandemie.

 

Wat wel en niet werkt

Het doel is om uiteindelijk meer op te vallen dan jou concurrent. Hoe beter en hoe meer jij onder de aandacht kan komen bij de mensen, hoe meer bestellingen jij krijgt. Je kunt ervoor kiezen dit eenmalig ”groots” op te zetten, zodat iedereen het weet, of het middel meerdere keren inzetten. Wil je de flyer eenmalig groots verspreiden? Probeer dan slim te werk te gaan doormiddel van kortingsbonnen. Voeg bijv. 2 kortingsbonnen per week toe, zodat er wekelijks gebruik kan worden gemaakt van de flyer, waardoor de flyer ook bewaard blijft.

 

flyer verspreiding

 

Verschillende vormen van verspreiding

Naast het bezorgen van de flyer, zijn er ook diverse verschillende mogelijkheden die Adverteerweb jou kan bieden. Hieronder een kleine opsomming:

  • Het folderpakket
  • Verspreiden in de weekkrant
  • Separate bezorging (los op de deurmat)

 

Folderpakket (geseald)

Het welbekende folderpakket wat geseald op de deurmat verschijnt is een van de meest gekozen verspreidingsvormen. Een leuke bijkomstigheid is dat je gezamenlijk wordt verspreid op de deurmat. Mensen nemen daar de tijd voor en zetten desnoods een bak koffie om de folders door te spitten. Grote A-labels denkend aan een Kruitvat, Albert Heijn of een Praxis zijn allemaal actief in het folderpakket. Het voordeel van dit pakket is dat de kosten dermate lager zijn qua kostprijs dan de andere verspreidingsvormen.

Verspreiden in de weekkrant

Een verspreiding in de weekkrant kan een mooi resultaat boeken. Je zit niet met gemiddeld 10 tot 15 andere folders in de krant, zoals het folderpakket. In de weekkrant zal je tot een Max van 3 andere folders verspreid worden. De weekkrant heeft een vaste grote groep lezers die wekelijks klaarzitten om de weekkrant te bekijken. Zodra je de krant openmaakt dan vallen de flyers eruit.

Separaat verspreiden (los op de deurmat)

Separate bezorging is de koning als het gaat om ongeadresseerd reclame bezorgen. De flyers komen los op de deurmat, waardoor het resultaat verbluffend is. Je komt hoe dan ook in aanmerking met de flyer, of je de flyer nog wel of niet weg gooit. Het percentage cijfer ligt velen malen hoger dan het folderpakket. Je hebt namelijk een percentage dat rechtstreeks het folderpakket de prullenbak in gooit. De inhoud wordt dan totaal ontweken in tegenstelling tot separate bezorging. Daarentegen zijn de kosten hoger dan het folderpakket, maar het resultaat is onbetaalbaar.

Recent Nieuws
Ontwerp van jouw billboard reclame
Ontwerp van jouw billboard reclame Billboard reclames zijn tegenwoordig de tijd vrijwel overal te zien. Waar je ook rijd, loopt of fietst… je komt
Vormgeving van jouw abri campagnes
Vormgeving van jouw abri campagnes Iedereen komt deze opvallende abri campagnes wel tegen op straat. Of je nou naar je werk toe gaat, naar
Meest bekeken
Employer branding krachtiger maken?
Employer branding krachtiger maken? Door je onderscheidend op te stellen ten opzichte van andere recruitment bureaus ben je eerder en sneller ”top of mind”
Naamsbekendheid vergroten met je bedrijf
Naamsbekendheid vergroten met je bedrijf   Naamsbekendheid vergroten met je bedrijf is van essentieel belang. Je kunt uiteraard ervoor kiezen om geen reclame te
Vormgeving van jouw abri campagnes
Vormgeving van jouw abri campagnes Iedereen komt deze opvallende abri campagnes wel tegen op straat. Of je nou naar je werk toe gaat, naar

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Volg ons

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!