Meer klandizie krijgen door in te spelen op speciale dagen
Wil je niet iedere week of maand gaan adverteren vanwege de kosten die anders de pan uitreizen? Probeer dan jouw campagnes zodanig in te vullen, door alleen actief campagne te voeren tijdens speciale dagen voor meer klandizie. Zo weet je namelijk dat de investering juist is en dat er zeker wat aan over gehouden wordt. Lees onderstaand onze TIPS!
Flyeren met Pinksteren
Het is inmiddels alweer bijna Pinksteren en dat betekent dat je prima kunt inspelen wat betreft acties. Of je nou een webshop hebt of een fysieke winkel of restaurant. Iedere ondernemer gooit er wel eens een pinkster actie uit voor meer klandizie. Hoe kan dit beter naar buiten gebracht worden dan een flyer! De flyer is een perfect marketinginstrument dat er voor zorgt in een relatief korte periode een actie eruit te gooien verspreid over een (grote) doelgroep. Of je nou lokaal adverteert of regionaal, het kan allemaal in een tijdsbestek binnen twee weken.
Er zijn bedrijven die een landelijke actie eruit gooien, zelfs dat is mogelijk. Een bijkomend voordeel van de flyer is dat het een meetinstrument is. Dat wilt zeggen dat je kunt werken met kortingsbonnen. Of je nou werkt met 1 of meerdere kortingsbonnen, dat heb je uiteindelijk zelf in de hand. Het voordeel is dat als je met meerdere kortingsbonnen werkt, dat de flyer vaker gebruikt kan worden en dus bewaard blijft. Via deze bestelpagina kun je dus jouw eigen campagne realiseren binnen 5 stappen.
Zodra je jouw flyer gebruikt als meetinstrument, kun je precies targetten hoeveel bonnen er zijn ingeleverd en of je de kosten eruit hebt gehaald
Kortingscodes met moederdag
Moederdag het jaarlijkse terugkerend dagje waar alle moeders van Nederland verrast worden door hun partner is natuurlijk niets nieuws. Jaarlijks vindt er met dit soort dagen een flinke UP plaats in bestellingen, zowel online als offline. Iedereen wilt natuurlijk de partner verrassen en dus een prima uitgelezen moment dit duidelijk uit te laten lichten om voor meer klandizie te zorgen. Je merkt tegenwoordig dat veel bedrijven hier niet op in gaan qua marketing, terwijl dit juist een uitgelezen is om jouw producten met acties te voorzien.
Om deze acties aan de man te brengen kun je dit zorgvuldig verkopen middels flyer verspreiding. Een groot bereik pakken tegen relatief lage kosten. Mocht je nog sneller te werk willen gaan, dan is het ook een goede mogelijkheid om te advertentie in de krant. Kies voor jouw lokale krant en plaats daar in een mum van tijd jouw advertentie. Via deze link kun je binnen 5 stappen jouw advertentie rondmaken.
Adverteren naast de feestdagen
Mocht je jouw budget dus goed in willen zetten en dus puur alleen gaan voor de feestdagen, denk er dan ook goed over na dat naast de standaard feestdagen ook zomermaanden tussen zitten. Tijdens de zomermaanden merk je erg duidelijk het effect van verkopen die in een korte tijd toenemen. Mensen zijn vrij en willen lekker shoppen om hun vakantiegeld op te maken. Door hierop in te gaan kun je er voor kiezen door de ”hele zomer maand” korting te geven op basis van het aantal graden die er op dat moment speelt. Hoe hoger het aantal graden hoe hoger de korting. Dit zijn hele mooie marketingacties die men waardeert en zeker overgaat tot sales. Benoem deze actie door te adverteren hetzij in de krant, via een huis aan huis flyer of via buitenreclame middels bushokjes. Je kunt het op allerlei manieren professioneel aan de man brengen.
Kortingen die in percentages worden uitgedrukt op basis van het aantal graden wat er op die dag plaatsvindt is gegarandeerd kassa
Het ontwerp aanleveren
Mocht je niet in het bezit zijn van een pakkend en stralend ontwerp? Dan kan Adverteerweb jou hier keurig bij helpen. Voor de kosten van €195 ex btw kunnen wij op basis van het aangeleverde materiaal een mooi ontwerp maken op maat. Zodra de teksten en foto’s zijn aangeleverd bij stap 5 in het upload systeem, dan kunnen wij aan de slag.
Conclusie
Doordat Adverteerweb werkt met een stappenplan, kun je heel duidelijk jouw campagne samenstellen in prijs. Zo houdt je de kosten overzichtelijk en weet je uiteindelijk waar je voor betaalt. Mocht je hier vragen over hebben of kom je er niet helemaal uit? Dan kun je gerust contact met ons opnemen per telefoon, via de mail of online via de chat!