Table of Contents
Nieuw jaar knallend beginnen met een grote campagne
Het nieuwe jaar is weer begonnen en je wilt uiteraard niet stil zitten. Het eerste waar je aan denkt is het binnenhalen van nieuwe klanten. Je hebt bedrijven die het hele jaar door korting geven op hun producten, maar je kunt ook 1 grote korting eruit gooien. Werk je bijv. met abonnementen, dan is het ideaal om te werken met een huis aan huis flyer. Probeer de klant over te halen door de eerste 3 maand gratis te geven o.b.v. een contract van een jaar.
Werken met een gratis presentje als je je aanmeldt voor 31 januari. Er zijn een tal van mogelijkheden. Probeer niet met een simpele korting naar buiten te komen, maar altijd mind blowing. Een grote korting als je maar aanmeldt voor een bepaalde datum. Een stukje investeren in de klant is dus niet erg, als het uiteindelijk maar wordt terugverdiend. Om jouw doelgroep optimaal te kunnen bereiken werken wij met een postcodekaart.
Op deze kaart kun je precies selecteren welke gebieden aantrekkelijk voor jou zijn als doelgroep. Uiteraard is het mogelijk om meerdere gebieden tegelijkertijd te selecteren. Denk aan een franchise-formule, of meerdere dealers die met elkaar verbonden zijn. Zo kun je in 5 min. een landelijke campagne neerzetten. Of je nou kiest voor een flyercampagne, bushokreclame-campagne of een compleet advertentiecampagne voor in de krant die landelijke dekking moet geven, alles is dus bij ons mogelijk. Minimale afname voor een flyercampagne is 15.000 huishoudens.

Wij houden van praktische tips 😏
Onze checklist ‘De omzetbrochure voor al jouw vragen’ staat vol met zulke makkelijk toepasbare tips.
Een leuke startersgids en een handige checklist voor als je al bezig bent of nog moet beginnen.
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan
Welke boodschap moet ik naar buiten brengen om klanten aan te spreken
Werk met felle kleuren die uit het oog springen. Ga uit van jezelf. De gemiddelde lezer kijkt hooguit 3 seconden naar een flyer of advertentie. Probeer daar uit te springen. Weinig tekst, doel van het product groot weergeven en zo duidelijk mogelijk het verhaal overbrengen. Dat is de uiteindelijke key voor een doeltreffende campagne.