• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

Een paasactie is nodig om je bedrijf te laten groeien: Bekijk onze tips

Een paasactie is nodig om je bedrijf te laten groeien: Bekijk onze tips

 

Het is inmiddels alweer bijna pasen en dat betekent dat er ook gekeken moet worden om een ludieke paasactie te gaan verzinnen! Pasen is een nationale feestdag wat landelijk plaatsvind en dus iets is waar je perfect op kan gaan inspelen. Pasen duurt intotaal twee dagen en wordt gevierd op een zondag en maandag. Beide dagen worden wel afzonderlijk eerste en tweede paasdag of paaszondag en paasmaandag genoemd.

Zorg er dus voor om hier op tijd mee te gaan beginnen om zo creatief mogelijk uit de hoek te komen en je klanten te laten verrassen. Klanten waarderen het als je moeite en tijd steekt in dit soort acties. Buiten het feit dat je extra klandizie naar je toe trekt, bouw je ook meteen sterk aan je merk en uitstraling.


In tijden van Corona je budget goed besteden

In deze zware tijden is het toch ook verstandig om even gas te geven waar nodig is. Wuif het niet weg, maar ga ermee aan de slag. Als je een beperkt budget hebt en het effectief wilt gaan besteden, raden wij huis aan huis reclame aan. Dit medium zorgt ervoor dat je een complete postcode pakt met daaronder alle huishoudens. Iedereen die woonachtig is in het opgegeven postcodegebied, ontvangt dus jouw flyer in de brievenbus.

Adverteerweb biedt diverse verspreid mogelijkheden. Zo heb je de keus uit het welbekende folder pakket in gesealde vorm. Dit pakket is prijstechnisch gezien het voordeligst, omdat je samen met andere folders verschijnt in het pakket en zo de kosten verdeelt kunnen worden. Het bereik van dit pakket is erg hoog. Uit onderzoek blijkt dat maarliefst 80% van de mensen het folderpakket gezamenlijk met andere folders leest. Dat blijkt namelijk uit onderzoek van Q&A in het kader van de beste folder Awards die in april worden uitgereikt tijdens het event Catch the Shopper.

Fact: 85 procent van de 858 ondervraagden zegt in aanraking te komen met de folders op de deurmat, waarvan uiteraard het overgrote deel de folders ook daadwerkelijk leest. 60% geeft aan een JA/JA sticker geplakt te hebben op de brievenbus, om de folders graag te willen ontvangen.

omzet brochure

 

Wij houden van praktische tips 😏

Onze checklist ‘De omzetbrochure voor al jouw vragen’ staat vol met zulke makkelijk toepasbare tips.
Een leuke startersgids en een handige checklist voor als je al bezig bent of nog moet beginnen.

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Naam(Vereist)

Separate verspreiding

Naast het gesealde folderpakket biedt Adverteerweb ook de mogelijkheid aan om een separate uitvoering te bewerkstelligen. Dit houdt in dat alleen jouw flyer of folder op de deurmat verschijnt. Het voordeel hiervan is dat de percentages vele malen hoger liggen dan het folderpakket. Je kunt meerdere redenen bedenken, maar je komt hoe dan ook in aanraking met de folder, omdat je het graag wilt gaan lezen of wilt weggooien, of wilt bewaren. De kosten daarentegen liggen wel een stuk hoger, maar dan heb je wel kwaliteit.


Krant verspreiding

De verspreiding in de krant kent voor ons ook geen geheimen. De flyer wordt met minstens 2 tot 3 andere flyers gezamenlijk in de krant gevouwen. De krant heeft een trouwe vaste doelgroep die de kranten zorgvuldig leest. De flyers die worden gezien en zullen prominent in beeld verschijnen zodra je de krant opent. Ook deze manier van verspreiden is een stukje duurder dan het sealpakket, maar weer goedkoper dan separaat verspreiden. Het is een afweging die je moet maken en kijken wat je budget is en wat bij je past.

paasactie


Tips voor een ontwerp

Om op te vallen dien je een doordacht ontwerp te creëren voor je paasactie. Het is uitermate van belang om dit zorgvuldig aan te pakken. Ook al besteed je heel veel centen aan een goede campagne, zodra het design er te belabberd uit ziet, brengt het nog steeds geen klanten met zich mee. Leg je het neer bij een reclamebureau of maak je het ontwerp zelf. Mocht de keuze vallen op het laatst antwoord, probeer het dan zo simpel en duidelijk te weergeven. Werk met knallende kleuren en weinig tekst.

Mensen hebben geen zin om veel tijd aan een flyer te spenderen en kijken daarom ook maar hooguit 3 seconden naar een flyer. In die 3 seconden moet de boodschap kraakhelder en duidelijk zijn. Bekijk andere designs van andere bedrijven en doe inspiratie op. Adverteerweb kan uiteraard ook het design voor jou verzorgen. Wij gaan met ons team aan de slag om een pakkend ontwerp te maken wat aansluit op jouw ideeën.


Conclusie

Probeer in de periode van Pasen toch te proberen een campagne eruit te gooien met een paasactie. Heb de kosten zelf in de hand doormiddel van onze online tool die het mogelijk maakt jouw bestelling in 5 stappen te realiseren. Wij kunnen je adviseren in prijs en design, dus voor vragen staan wij je altijd te woord. Wij zijn tevens bereikbaar op de chat.

Recent Nieuws
Adverteren in België?
Bereik Jouw Doelgroep met Effectieve Reclamecampagnes Wil je adverteren in België en jouw merk, product of dienst onder de aandacht brengen van een breed
Campagne kosten
Wat Kost een Effectieve Marketingcampagne? Een succesvolle marketingcampagne kan jouw merkbekendheid vergroten, leads genereren en de verkoop stimuleren. Maar wat zijn eigenlijk de campagne
Meest bekeken
Slimme mediacampagne
De Sleutel tot Effectieve Marketing In een wereld waarin consumenten dagelijks worden overspoeld met honderden reclameboodschappen, is het cruciaal om op te vallen. Een
Vacature advertenties in de krant
Vacature advertenties in de krant   Goed personeel vinden is erg belangrijk om jouw organisatie goed op peil te houden en de klanten te
Alle populaire kranten die vindt je hier!
Alle populaire kranten die vindt je hier! Wil jij ook weten welke populaire kranten er allemaal zijn in de Nederlandse markt? In dit artikel

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Volg ons

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!