Promotieactiviteiten voor een bedrijf
Door jouw bedrijf een boost te geven, zijn er een tal van verschillende opties om het aan de man te brengen. Er zijn verschillende Promotieactiviteiten voor een bedrijf te vinden tegenwoordig, maar het is de kunst om de juiste manier te vinden voor jouw bedrijf. Bekijk hieronder wat tips die wij jou kunnen geven!
Waarom je promotieactiviteiten moet gebruiken
Door promotieactiviteiten te gebruiken voor jouw bedrijf kan het zorgen voor een groei in jouw omzet. Of je het nou wekelijks inzet, maandelijks of meteen een complete jaarplanning maakt. Het zal altijd een positief effect hebben op jouw bedrijfsvoering. Tegenwoordig ontkom je er niet meer aan om geen promotieactiviteiten toe te passen op jouw bedrijf.
Uiteraard is het mogelijk om het niet uit te voeren, maar dan praat je al meestal van een gevorderd bedrijf die al enige naamsbekendheid heeft opgebouwd door de jaren heen. Uiteindelijk heb je het zelf in eigen hand wat voor een budget je precies vrij wilt gaan maken voor jouw campagnes.
”Ga maar uit van een verdubbeling in jouw omzet”
Wat is de inzet voor een goed marketingbudget
Je kunt natuurlijk zelf gaan bedenken hoeveel euro’s je wilt investeren in jouw bedrijf op het gebied van marketing. Je moet altijd nagaan dat de inzet die je erin steekt verdubbeld wordt of meer. Althans, dat is de bedoeling anders gaat er iets niet goed in jouw verhaal die wordt doorvertaald in de vormgeving van jouw campagne. Wil je meer tactisch te werk gaan qua budget, houdt dan 10% van de totale jaarlijkse omzet aan.
Zo kun je altijd bijschaven of afschaven met jouw jaarlijkse budget. Of je nou een slecht jaar hebt gehad met jouw bedrijf of een heel goed jaar… er is altijd wel marketingbudget te besteden. Enorm belangrijk dus om dat vast te houden.
Welke mogelijkheden zijn er?
Bij Adverteerweb bieden wij een aantal mogelijkheden die gespecialiseerd zijn op het gebied van offline communicatie. Zo bieden wij het verspreiden van flyers huis aan huis, gepersonaliseerde mailings, (landelijke) krant advertenties en buitenreclame aan, zoals bushokjes reclame.
Deze mogelijkheden zijn ontzettend interessant voor jou als bedrijf om een flinke (tijdelijke) boost te geven. Of je het nou wekelijkse, maandelijks of jaarlijks bij ons inzet, alles is mogelijk!
Wat is de gemiddelde doorlooptijd?
De gemiddelde doorlooptijd van een campagne die door ons wordt uitgevoerd zit gemiddeld op 2 weken. Uiteraard kan er hier een daar nog een wijziging plaatsvinden om het eventueel met spoed te regelen. Zo is er eventueel de mogelijkheid om het te switchen naar 1 week. Dit is vrij snel en wordt dan ook meer maatwerk.
Doordat Adverteerweb meerdere doorvoeringen heeft per week, kan er op tijd aan de knoppen gedraaid worden om dit soort snelle campagnes alsnog door te kunnen zetten. Erg interessant dus voor jou als ondernemer als je een bepaalde snelle deadline alsnog moet gaan halen.
Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.