Reclame maken voor themapark
Richting de zomer wordt alles weer mooi en gezelliger. Het weer zit weer vollop in de lift en de vakanties breken weer snel aan. Hoe zorg je ervoor dat jouw themapark weer genoeg bezoekers krijgt voor dit zomerseizoen?
Hieronder geven wij een aantal tips waar je op kunt letten om meer bezoekers naar jouw themapark te krijgen!
Waarom reclame maken voor mijn themapark?
Dat reclame/marketing een belangrijk onderdeel is van een bedrijfsplan hoeven wij je natuurlijk niet uit te leggen. Wat wel erg belangrijk is hoe je de juiste doelgroep weet te trekken en tegen welk budget. De reden voor het maken van reclame is natuurlijk dat je uiteindelijk veel bezoekers naar jouw themapark wilt krijgen.
Ga zorgvuldig om met jouw budget. Het wil namelijk niet altijd zeggen dat je met meer budget meer klanten naar je toe trekt. Probeer slim en tactisch te werk te gaan!
”Door tactisch te werk te gaan knal je harder i.p.v. te schieten met hagel”
Hoe bereik ik mijn doelgroep?
Mocht je een bepaald budget ter beschikking hebben om de marketing uit te voeren, maar weet je niet precies hoe je jouw kansen precies in ziet? Dan hebben wij een tip; ga eerst kijken naar wie jouw doelgroep precies is en vanuit daaruit te werk te gaan.
Door dit eerst uit te vogelen kan het uiteindelijk een flinke (jaarlijkse) besparing opleveren. Door te gaan gooien met veel budget wil niet altijd zeggen dat ook jouw campagne vlekkeloos loopt. Je kunt je gebied gaan targetten zodra jij weet wie jouw doelgroep is. Zo ga je namelijk te werk in plukjes in plaats van een complete olievlek uit te smeren over een groot gebied wat totaal niet relevant is.
Welke marketinginstrumenten zet ik in?
Tegenwoordig heb je de keuze uit online- en offline reclame maken. Door online te gaan ”concurreren” met het grote aanbod, betekent dat je in de meeste gevallen per view betaald wat dus flink kan oplopen.
Naast online heb je dus ook de mogelijkheid om te gaan voor offline marketing. Adverteerweb is een specialist als het gaat om de beste offline marketinginstrumenten. Wij weten als geen ander wat voor effect het kan hebben op basis van een bepaalde oplage in een bepaald gebied.
Zo heb je verschillende mogelijkheden als het gaat om de verschillende diensten die wij aanbieden. Folders verspreiden huis aan huis bieden wij aan op verschillende manieren die je kunt inzetten in een folderpakket of juist los op de deurmat. Over losse verspreiding gesproken; Als enige partij in Nederland bieden wij deze (landelijke) dienst als enige aan.
Naast folders raden wij bushokjes reclame aan. De reden van deze vorm van reclame maken is dat je al snel gezien wordt als A-merk, terwijl de kosten worden afgerekend per bushokje. Je hebt dus uiteindelijk zelf de mogelijkheid om te kiezen hoeveel afnames je wilt doen per aantal weken.
Overzicht folder en bushokjes reclame
Folders/flyers huis aan huis campagne
Formaat + gewicht | Oplage | Prijzen |
A5, 135 grams | 15.000 | € 660,00 |
A5, 170 grams | 15.000 | € 675,00 |
A5, 250 grams | 15.000 | € 735,00 |
A5, 400 grams | 15.000 | € 975,00 |
Alleen verspreiden | 15.000 | € 570,00 |
Bushokjes reclame (lokaal en landelijk in te zetten)
Formaat + gewicht | Oplage | Prijzen |
Abri 1185 x 1750 mm, 135 grams | 10 | € 1.350,00 |
Abri 1185 x 1750 mm, 135 grams | 20 | € 2.700,00 |
Abri 1185 x 1750 mm, 135 grams | 50 | € 6.750,00 |
Abri 1185 x 1750 mm, 135 grams | 100 | € 13.500,00 |
Ontwerp kosten (optie) | dubbelzijdig | € 195,00 |
De gemiddelde doorlooptijd
Wat erg belangrijk is om te weten is dat je voor jezelf een duidelijk overzicht hebt wat voor een doorlooptijd jij wilt hanteren met de gekozen campagne voor jouw themapark.
Wij van Adverteerweb kunnen een campagne regelen binnen een week, maar er is ook de mogelijkheid om een campagne te spreiden over een heel jaar.
De snelheid die Adverteerweb hanteert is uitzonderlijk snel, vanwege de hoeveelheid doorvoeringen die wekelijks worden uitgevoerd. Door deze run van diverse opdrachten kunnen wij dus snel schakelen. De gemiddelde doorlooptijd is 1 week, wat betekent dat wij ”last minute” nog aan de knoppen kunnen draaien om jouw campagne tot in de puntjes te kunnen regelen. Of het nou grote of kleine campagnes zijn, maakt voor ons niet uit.
Adverteerweb werkt zowel voor de autodealer om de hoek, als grote franchise bedrijven die landelijke opdrachten maandelijks doorvoeren.
Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.