• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

Speel in op valentijn met een valentijnsactie

Share

Speel in op valentijn met een valentijnsactie

 

14 februari is het weer valentijn. Een terugkerende jaarlijkse dag wat weer veel liefde met zich meebrengt! Door hier op in te spelen met jouw bedrijf raak je zeker een gevoelige snaar bij de meeste mensen. Speel in op valentijn met een valentijnsactie. Bekijk hieronder wat tips die wij jou te bieden hebben!

 

valentijn

 

Waar je over na moet denken bij een valentijnsactie

Het belangrijkste bij een goed-scorende valentijnsactie is om de boodschap zo goed mogelijk naar voren weten te brengen. Te veel informatie is niet echt bepaald tactisch, omdat te veel tekst niet gelezen wordt en de boodschap dus niet overkomt. Werk met een sterke slogan wat de mensen raakt en blijft hangen. Speel in op het design om de valentijnboodschap nog beter naar voren te laten komen.

 

14 februari is de dag van de liefde en dat betekent actie!

 

Mogelijkheden voor een valentijnsactie

Wij van Adverteerweb bieden diverse mogelijkheden aan op basis van offline communicatie. Om in een relatief korte periode zoveel mogelijk mensen te bereiken raden wij een 2-tal diensten aan. Lokale ondernemers moeten het echt hebben van hun lokale omgeving. Om de juiste doelgroep hiervoor te benaderen raden wij een advertentie in de krant aan. Het is een wekelijkse krant die dus wekelijks bij iedereen in jouw nabije omgeving op de deurmat valt. Wekelijks worden de kranten nog altijd prima gelezen en zitten de kranten tot op de dag van vandaag iedere week nog boordevol advertenties!

Door een combinatie te maken met een andere reclamemiddel wat perfect aansluit op jouw lokale krant advertentie campagne, zijn bushokjes. Bushokjes reclame werkt ontzettend goed en valt erg op. Dagelijks zien duizenden mensen jouw reclame voorbij komen. Dan praat je over de voetgangers, fietsers, scholieren etc. Een combinatie van 2 verschillende campagnes kan dus erg goed werken.

 

valentijn

 

Aan wat voor budget moet ik aan denken?

Dit verschilt uiteraard per campagne. Wat voor campagne wil je precies, voor hoelang en wat voor aantallen. Bij Adverteerweb heb je het voordeel dat je alles zelf in de hand kunt houden. Je regelt alles letterlijk in 5 stappen. De prijzen kun je zelf samenvoegen, wat het dus makkelijker maakt om tot een bepaald bedrag toe te gaan werken. Dat scheelt uiteraard een hoop offerte aanvragen, wat dus enorm veel tijd kost en dus geld.

De prijzen die wij aanbieden voor de wekelijkse lokale kranten beginnen al bij een bedrag van €200 excl. btw. Bushokjes reclame beginnen bij een bedrag van €135 excl. btw wat gebaseerd is op een plaatsing van minimaal een week. Het voordeel bij Adverteerweb is dat je geen extra bedrag betaald om midden in het centrum te zitten. Alle weektarieven zijn gelijk, of het centraal gelegen is of in een dorpje verderop.

 

 

Origineel uit de hoek komen

Het is dus erg van belang origineel uit de hoek te komen om jouw boodschap aan de man over te brengen. Houdt het simpel strak en duidelijk. Werk met kortingen om klanten over de streep te trekken. Zo heeft ook Nutella een ludieke actie bedacht door voorbijgangers aan te spreken, waardoor je letterlijk hun aandacht weet te pakken. Alles gericht op de liefde!

 

Recent Nieuws
Ontwerp van jouw billboard reclame
Ontwerp van jouw billboard reclame Billboard reclames zijn tegenwoordig de tijd vrijwel overal te zien. Waar je ook rijd, loopt of fietst… je komt
Vormgeving van jouw abri campagnes
Vormgeving van jouw abri campagnes Iedereen komt deze opvallende abri campagnes wel tegen op straat. Of je nou naar je werk toe gaat, naar
Meest bekeken
De voordelen van direct mail
De voordelen van direct mail   Direct mailing brengt verschillende voordelen met zich mee. Bij Adverteerweb kunnen wij jouw direct mail campagne volledig van
Scoren met jouw EK folder
Scoren met jouw EK folder   Het EK komt er weer aan en is het dus tijd om mooie EK folder-acties te bedenken voor
Reclame maken voor woningverkoop
Reclame maken voor woningverkoop   Ben je als makelaar van plan een (nieuwe) marketingstrategie te bedenken, maar kom je er toch niet helemaal uit?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Volg ons

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!