Speel in op valentijn met een valentijnsactie
14 februari is het weer valentijn. Een terugkerende jaarlijkse dag wat weer veel liefde met zich meebrengt! Door hier op in te spelen met jouw bedrijf raak je zeker een gevoelige snaar bij de meeste mensen. Speel in op valentijn met een valentijnsactie. Bekijk hieronder wat tips die wij jou te bieden hebben!
Waar je over na moet denken bij een valentijnsactie
Het belangrijkste bij een goed-scorende valentijnsactie is om de boodschap zo goed mogelijk naar voren weten te brengen. Te veel informatie is niet echt bepaald tactisch, omdat te veel tekst niet gelezen wordt en de boodschap dus niet overkomt. Werk met een sterke slogan wat de mensen raakt en blijft hangen. Speel in op het design om de valentijnboodschap nog beter naar voren te laten komen.
14 februari is de dag van de liefde en dat betekent actie!
Mogelijkheden voor een valentijnsactie
Wij van Adverteerweb bieden diverse mogelijkheden aan op basis van offline communicatie. Om in een relatief korte periode zoveel mogelijk mensen te bereiken raden wij een 2-tal diensten aan. Lokale ondernemers moeten het echt hebben van hun lokale omgeving. Om de juiste doelgroep hiervoor te benaderen raden wij een advertentie in de krant aan. Het is een wekelijkse krant die dus wekelijks bij iedereen in jouw nabije omgeving op de deurmat valt. Wekelijks worden de kranten nog altijd prima gelezen en zitten de kranten tot op de dag van vandaag iedere week nog boordevol advertenties!
Door een combinatie te maken met een andere reclamemiddel wat perfect aansluit op jouw lokale krant advertentie campagne, zijn bushokjes. Bushokjes reclame werkt ontzettend goed en valt erg op. Dagelijks zien duizenden mensen jouw reclame voorbij komen. Dan praat je over de voetgangers, fietsers, scholieren etc. Een combinatie van 2 verschillende campagnes kan dus erg goed werken.
Aan wat voor budget moet ik aan denken?
Dit verschilt uiteraard per campagne. Wat voor campagne wil je precies, voor hoelang en wat voor aantallen. Bij Adverteerweb heb je het voordeel dat je alles zelf in de hand kunt houden. Je regelt alles letterlijk in 5 stappen. De prijzen kun je zelf samenvoegen, wat het dus makkelijker maakt om tot een bepaald bedrag toe te gaan werken. Dat scheelt uiteraard een hoop offerte aanvragen, wat dus enorm veel tijd kost en dus geld.
De prijzen die wij aanbieden voor de wekelijkse lokale kranten beginnen al bij een bedrag van €200 excl. btw. Bushokjes reclame beginnen bij een bedrag van €135 excl. btw wat gebaseerd is op een plaatsing van minimaal een week. Het voordeel bij Adverteerweb is dat je geen extra bedrag betaald om midden in het centrum te zitten. Alle weektarieven zijn gelijk, of het centraal gelegen is of in een dorpje verderop.
@zadigetvoltaire gaat voor groots en zet voor het eerst, als luxe modemerk, zo’n grote buitenreclame campagne in!
Een campagne met een romantisch tintje…..https://t.co/d5SOojOb0R pic.twitter.com/2RBUsd3krt— Centercom (@Centercom) February 10, 2020
Origineel uit de hoek komen
Het is dus erg van belang origineel uit de hoek te komen om jouw boodschap aan de man over te brengen. Houdt het simpel strak en duidelijk. Werk met kortingen om klanten over de streep te trekken. Zo heeft ook Nutella een ludieke actie bedacht door voorbijgangers aan te spreken, waardoor je letterlijk hun aandacht weet te pakken. Alles gericht op de liefde!