De voordelen van buitenreclame
Altijd al geïnteresseerd geweest om buitenreclame voor je bedrijf te laten uitvoeren? Onderstaand een overzicht van de voordelen van buitenreclame.
Table of Contents
Wat zijn de voordelen van buitenreclame?
Het voordeel van buitenreclame is dat het valt onder offline communicatie. In tegenstelling tot online communicatie is het niet zo dat je per ”views” betaald en dat je budget ineens is verlopen. Bij Adverteerweb betaal je per bord per week, ongeacht het aantal ”views”. Je pakt diverse doelgroepen die dagelijks langs jouw bord komen. De borden staan op onmisbare toplocaties verspreid door heel Nederland.
De locatiescouts proberen de best mogelijke plekken te regelen voor adverteerders, om een zo hoog mogelijk rendement eruit te kunnen halen.
”Regel jouw buitenreclame in slechts 5 stappen, lokaal of landelijk!”
Actieve locaties
Adverteerweb werkt met alle landelijke concessies die er op dit moment zijn, om jou als klant compleet te kunnen ontzorgen als het gaat om buitenreclame. Denk daarbij aan; bushokjes reclame, A0 borden/ sandwichborden en uiteraard de grote billboards die verspreid staan langs zowel alle normale autowegen en de snelwegen. Of je nou wil adverteren midden in het dorp of midden in het centrum van Amsterdam. Wij werken geheel transparant door 1 prijs te hanteren voor alle borden, ongeacht om welke (top)locatie het gaat.
Tips voor jouw campagne
Korting: Door korting aan te geven in jouw campagne wekt het meer interesse op bij de voorbijganger. Altijd slim om hiermee tactisch om te gaan.
Periode: Denk goed na over de periode wanneer jij jouw campagne wilt plaatsen. Uiteraard sta je vrij om jouw campagne op een willekeurig moment weg te zetten, maar het is altijd tactischer om het mee te laten lopen met een eventuele feestdag.
Exclusiviteit: Probeer altijd goed na te denken wat voor campagne je precies wilt inzetten. Door het exclusief te houden, wordt jouw campagne sneller gezien en zal men ook sneller overgaan tot conversie.
Deze 3 opgenoemde tips voor buitenreclame voor jouw bedrijf zijn dus van cruciaal belang. Erg belangrijk dus om deze aandachtspunten mee te nemen zodra je gaat beginnen met een offline communicatie campagne. Zonder deze 3 aandachtspunten zal jouw conversie een stuk lager uitvallen dan als je deze punten wel mee neemt in jouw campagnestrategie. Uiteraard is het altijd mogelijk om samen met ons deze punten te bespreken en vervolgens te verwerken in jouw campagne.
Soorten buitenreclame
Bushokje reclame: De posters op abri formaat zijn de blikvangers als het gaat om snelle conversiegerichte buitenreclame. Van kleinbedrijf uitlopend tot grote a-merken weten hun weg hier al in te vinden.
2-kantsborden/sandwichborden: Deze borden staan langs autowegen op prominente locaties. Dubbele A0 borden die van beide kanten jouw doelgroep aanspreken. Ideaal om te combineren met bushokjes reclame of billboard reclame!
A0 borden: De bekende A0 borden die geplaatst zijn op electriciteitskastjes zijn niet weg te denken in het straatbeeld. Mooi gesprijsd en mega opvallend! Ideaal voor snelle campagnes die snel willen scoren. Tip: Lokaal erg aantrekkelijk.
Billboards: De grote reclamezuilen op de buitenwegen/snelwegen die jouw afbeelding mega groot plaatsen. Hoe groter hoe duidelijker hoe beter! Probeer dit wel in te zetten in combinatievorm, doormiddel van evt. bushokjes reclame.
Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen. Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.