Digitale billboards met een landelijk bereik
Digitale reclame billboards trekken enorm veel aandacht. Deze reclamereuzen zijn perfect inzetbaar als je snel een succesvolle campagne wilt gaan realiseren. Wil jij ook jouw reclame campagne groots aan de man brengen, tegen veel bereik, lage instapkosten en het snel geregeld willen hebben? Bekijk dan dit artikel even!
Table of Contents
De voordelen van adverteren op digitale billboards
Het voordeel van het adverteren op billboards is dat je profiteert van de A-locaties waar deze digitale billboards gevestigd staan. Prominente locaties op aanwezige plekken die zorgvuldig zijn uitgekozen met een landelijk bereik. Of je er nou voor kiest om langs de snelweg te willen staan of aan een straat aan de rand van de binnenstad van Amsterdam. Alles is mogelijk. De billboards zitten in een roulatie van max. 5 scrollers met andere reclamecampagnes. De gemiddelde duur is 5-7sec. totdat de volgende campagne weer verschijnt.
Meer weten over billboard reclame? Lees dan onze pagina over de kosten van billboard reclame met meer voorbeelden en tarieven.
Kosten reclame langs de snelweg
De kosten van reclame langs de snelweg wordt berekend per aantal. Via Adverteerweb is het al mogelijk om vanaf 1 billboard te adverteren, centraal gelegen of langs de snelweg. De kosten van 1 billboard bedraagt €950 ex btw. voor 1 week. Ook is er de mogelijkheid om een grotere afname te doen, wat uiteindelijk enorm qua kosten zal schelen als je het terug rekent naar 1 billboard. Het kan je namelijk een besparing opleveren van 60%. Voor deze grotere afnames is het makkelijker om even contact met ons op te nemen, zodat wij een gerichter tarief op maat kunnen afgeven.
Voorbeeld van een grote campagne
Onlangs is Coinbase naar de Amerikaanse beurs gegaan. Coinbase is s’werelds grootste online exchange als het gaat om verhandelen van cryptocurrency. Doordat Coinbase officieel naar de beurs is gegaan werden vrijwel alle billboards op Times Square gebruikt om dit grondig bekend te maken. Deze billboards staan op prominente plekken midden op Times Square. Het voordeel hiervan is dat de media dit wereldwijd oppakt en je pakweg in ieder land zichtbaar bent met je bedrijfsnaam.
Speel in op de actualiteit
Het verschil tussen een digitale billboard en een analoge billboard, is dat je sneller kunt schakelen met een digitaal bord. Mocht je gericht willen werken op basis van de huidige actualiteit, dan kun je binnen een muisklik de advertentie over switchen. Stel je hebt een advertentie wat betrekking heeft op het weer, dan kun je spelen met het aantal graden wat zich buiten live afspeelt. Deze snufjes kunnen helaas niet uitgevoerd worden met een analoge billboard. Deze opties zijn in een mum van tijd doorgevoerd. Jij geeft de huidige boodschap aan ons door en wij veranderen het per direct aan in het systeem.
Hoe blink ik uit?
Het belangrijkste is hoe jij de boodschap wilt overbrengen naar jouw doelgroep. Door een strak design neer te zetten maak je natuurlijk veel meer kans dan een amateuristisch design. Het is belangrijk doordacht te werk te gaan en weten wat je precies wilt overbrengen naar jouw doelgroep. Wij van Adverteerweb kunnen jou hierin bijstaan door samen te brainstormen wat het beste bij jullie als bedrijf past en hoe je het gemakkelijk en professioneel in markt zet. Tegen een meerkost prijs van €195 ex btw gaan wij ermee aan de slag!
Conclusie
Het is zeker een toegevoegde meerwaarde om jouw boodschap te adverteren middels billboards op prominente locaties. Mocht je een beperkt budget hebben, maar toch het maximale eruit willen halen, dan raden wij aan om te kiezen voor de randstad. Veel verkeer en bezoekers, waar je gegarandeerd een hoge slagingskans hebt. Heb je een groot budget, probeer dan zo landelijk mogelijk te verdelen zodat je meteen een breder publiek aanspreekt.