Een paascampagne voor jouw bedrijf
Regel een paascampagne voor jouw bedrijf via Adverteerweb in een handomdraai! Wil je weten waarom je het beste bij ons een offline campagne moet regelen? Hieronder een aantal voorbeelden van wat wij voor jou kunnen betekenen op het gebied van offline communicatie.
De meerwaarde van een paascampagne
Met pasen in aantocht is het toch enigszins belangrijk om na te denken over een dergelijke campagne voor je bedrijf. Kom met acties en kortingen om jouw trouwe bezoekers te laten zien wat jij voor hun in petto hebt met pasen. Klanten waarderen het toch altijd en zullen op deze manier eerder overgaan tot conversie. Een paar keer per jaar is het bedrijfsmatig gezien goed om je gezicht te laten zien doormiddel van een campagne. Zo is pasen een perfect voorbeeld om hierin mee te gaan!
”Regel jouw complete paascampagne in slechts 5 stappen, lokaal of landelijk!”
Welke diensten bieden jullie aan?
Als je voor Adverteerweb kiest dan kies je voor offline communicatie. Deze vorm van marketing werkt ontzettend goed als het gaat om conversie draaien in een relatief korte periode. Het nadeel van online is dat er teveel concurrentie speelt, waardoor je met te weinig budget je hoofd niet echt boven water kunt houden ten opzichte van de grote multinationals waar je tegen opbokst.
Dit is namelijk een probleem waar veel kleine en middelgrote ondernemers tegenaan lopen. Offline communicatie daarentegen werkt doeltreffender, omdat je letterlijk plekken opkoopt om zichtbaar te zijn. Je werkt dus niet met het aantal ”views”. Als je gaat voor offline communicatie dan moet je denken aan het verspreiden van flyers huis aan huis, een direct mail versturen, een kranten advertentie in de lokale krant plaatsen of buitenreclame, zoals bushokjes reclame, wegreclame etc.
Tips voor jouw campagne
Korting: Probeer er altijd goed over na te denken wat je weg wilt zetten met jouw paasactie. Korting is een belangrijke pijler als het gaat om sterke campagnes voeren.
Periode: Denk goed na over de periode wanneer jij jouw campagne wilt plaatsen. Uiteraard sta je vrij om jouw campagne op een willekeurig moment weg te zetten, maar het is altijd tactischer om het mee te laten lopen met een eventuele feestdag.
Exclusiviteit: Door het exclusief te houden val je meer op en draai je uiteindelijk nog meer conversie dan dat je minder exclusiviteit uitstraalt. Het hoef niet over 1 dag ijs te gaan, maar neem het mee en geef het de tijd!
Deze 3 opgenoemde tips voor een paascampagne voor jouw bedrijf zijn dus van cruciaal belang. Erg belangrijk dus om deze aandachtspunten mee te nemen zodra je gaat beginnen met een offline communicatie campagne. Zonder deze 3 aandachtspunten zal jouw conversie een stuk lager uitvallen dan als je deze punten wel mee neemt in jouw campagnestrategie. Uiteraard is het altijd mogelijk om samen met ons deze punten te bespreken en vervolgens te verwerken in jouw campagne.
Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen. Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.