Flyer geadresseerd verspreiden
Veel bedrijven en organisaties zitten met hun handen in het haar als het gaat om hun klantenbestand op een persoonlijke manier te benaderen. Er zijn tegenwoordig de tijd veel verschillende aanbieders die diverse verspreid oplossingen aanbieden. Ongeadresseerde reclamepost wordt vaak op nummer 1 gezet, maar dan pak je niet iedereen echt ”persoonlijk”.
Hieronder geven wij jou wat tips om vervolgens jouw klantenbestand persoonlijk te kunnen benaderen.
Benader jouw klantenbestand op een persoonlijke manier
Doormiddel van een direct mailing zorg je ervoor dat jouw klanten op een persoonlijke manier benaderd worden. Het poststuk wordt compleet gepersonaliseerd, doormiddel van adresgegevens van de ontvanger. De ontvanger voelt zich persoonlijk benaderd, waardoor de flyer of folder langer in gedachten blijft hangen. Ideaal om een actie eruit te doen naar al jouw vaste klanten, of om jouw klantenbestand op de hoogte te brengen van een persoonlijke uitnodiging. Je kunt er letterlijk alle kanten mee op om uiteindelijk jouw bestand van klanten warm te houden, doormiddel van een flyer geadresseerd te verspreiden.
”De respons is hoger, terwijl de kosten vaak veel lager zijn. Onder meer door kleine, gerichte oplagen.’
Welke mogelijkheden zijn er?
Het voordeel bij ons is dat je jouw direct mailing in 5 stappen kunt regelen via de website. Wij bieden diverse mogelijkheden aan als het gaat om de verpakking. Zo kun je er voor kiezen alleen te gaan voor een A4 brief om inhoudelijke informatie te delen. Daarnaast bieden wij ook seal mailpacks aan wat gewikkeld zit in doorzichtig folie.
Dit houdt de boodschap schoon en komt professioneler over. Wat verder ook een mogelijkheid is, is dat je zowel flyers als folders gezamenlijk verstuurd in een seal mailpack. Zo verspreid je nog meer informatie wat relevant kan zijn, waardoor de conversie uiteindelijk ook weer stukken hoger kan uitvallen.
Wat zijn precies de voordelen?
De grootste voordelen ten opzichte van een flyer geadresseerd te verspreiden naast ongeadresseerd verspreiden is dat alles veel gerichter ge-target kan worden. Mocht je puur alleen jouw klantenlijst willen benaderen, dan kies je voor direct mailing. Wil je puur alleen bewoners benaderen die gevestigd zijn in koophuizen, van een leeftijd tussen de 45 en 65 jaar? Dan is direct mailing ook hiervoor een perfecte optie. Het nadeel van ongeadresseerde post ten opzichte van geadresseerde post is dat je per 1000 huishoudens verspreid. Voordeel daarvan is wel dat je een grotere groep huishoudens bereikt en dat terwijl de kosten ook nog eens lager uitvallen.
Hoe snel kan het worden geregeld?
Bij Adverteerweb zijn wij specialist als het gaat om gemak en snelheid. Een direct mailing is in een fluitje van een cent geregeld via onze website. Letterlijk in 5 stappen kun je jouw campagne in orde maken. Het voordeel van onze online tool is dat je tijd bespaart en alles in eigen hand kunt houden. Slim omgaan met jouw budget, waardoor je jouw kosten binnen de perken houdt. Uiteraard staan wij altijd klaar om advies te geven, of om gezamenlijk door het stappenplan heen te lopen.