Kortingscodes in folder
Iedereen ziet en leest ze wel eens… de folders met de kortingscodes! Wekelijks wordt je eigenlijk wel geconfronteerd met reclamedrukwerk wat gekoppeld staat met een of meerdere kortingscodes. Is dit nou wel of niet slim?
Hieronder leggen we het je uit.
Voordelen van kortingscodes
Ga je nou puur informatief te werk, of juist heel erg commercieel? Wil je de consument alleen raken met jouw verhaal of ga je voor winst? Alvorens je gaat beginnen aan jouw reclamecampagne is deze vraag ontzettend belangrijk en essentieel.
Zodra je kortingscodes gaat toevoegen aan jouw drukwerk, dan maakt het voor de consument een stuk interessanter. Mensen zijn nou eenmaal dol op korting! Hoe meer korting hoe beter! De grote voordelen van kortingscodes zijn dat je een extra doelgroep aan je verbind. Mensen die alleen maar opzoek zijn naar kortingscodes.
”Een kortingscode kan jouw omzet een verdubbeling opleveren”
Wanneer kortingscodes toepassen?
Flyers en folders kun je op verschillende manieren uitgeven. Zo heb je de mogelijkheid om puur alleen het drukwerk te gaan produceren en neer te leggen in je eigen salon, restaurant, club of noem maar op. Mensen kunnen het op deze manier als ze er voor openstaan zelf meenemen.
Naast het zelf drukken en neer plaatsen, heb je ook de mogelijkheid om een nog grotere doelgroep te pakken in een relatief korte periode. Deze manier voer je uit middels huis aan huis reclame. Op deze manier kun je zelf bepalen waar, wanneer en hoeveel flyers of folders je wilt gaan verspreiden.
Op deze manier kun je nog makkelijker met data gaan werken op de flyer, zodat de kortingsbon alleen geldig is voor een bepaalde periode, waardoor je de druk min of meer opvoert bij de consument.
Meetinstrument toepassen op jouw drukwerk
Door een meetinstrument toe te passen op jouw flyer of folder, kun je letterlijk gaan meten hoeveel bonnen er daadwerkelijk zijn ingeleverd. Dit werkt ideaal voor sommige bedrijven die in een relatief korte periode veel klanten willen hebben.
Ideaal voor nieuwe opkomende bedrijven die te maken hebben met nieuwe kennismakingen. Door (nieuwe) klanten tegemoet te komen, zul je uiteindelijk ook een stukje waardering terugkrijgen. Dit kan zich uiten doordat de kortingscode wordt toegepast of door reviews die online worden geplaatst. Het is dus erg van belang de klant aan jou te verbinden.
Wat is de gemiddelde doorlooptijd?
Als je gaat voor offline reclame maken via Adverteerweb kun je rekenen op een snelle heldere manier van werken met een snelle doorlooptijd. Door onze wekelijkse grote doorvoeringen kunnen wij last-minute opdrachten mee laten draaien met een gemiddelde doorlooptijd van een week. Mocht je dus op korte termijn willen adverteren dan is dat geen probleem en draaien wij je gewoon mee in het wekelijkse productieproces.
Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.