Succesvolle buitenreclame
Buitenreclame is tegenwoordig de tijd hot and happening! Veel bedrijven willen offline gezien worden en kiezen voor een succesvolle buitenreclamecampagne. Hieronder geven we een aantal tips voor een goede succesvolle buitenreclamecampagne.
De formule voor een succesvolle buitenreclamecampagne
Bij een buitenreclamecampagne moet je natuurlijk altijd rekening houden met een aantal pijlers. Je kunt ervoor kiezen om een willekeurige datum te pakken om jouw campagne naar buiten te brengen, maar je kunt ook rekening houden met de periode wanneer je jouw campagne naar buiten wilt gaan brengen. Zo kun je bijv. rekening houden met eventuele acties of openingen. Zelfs buitenreclame en festivals gaan heel goed samen.
Mocht je een bedrijf zijn die gespecialiseerd is in zomerdrankjes, dan is het logischer om een bepaalde periode te pakken wanneer de zon vaker schijnt, zoals een periode in de zomer. Met een hoog zomer temperatuurtje is het ook niet verstandig om een braadworst te promoten, terwijl het wel weer beter aanslaat in de wintermaanden. Denk dus altijd goed na over je product wanneer je dit naar buiten wilt brengen.
”Bij buitenreclame wordt je al sneller gezien als een A-merk”
Buitenreclame tips voor jouw campagne
Ga niet informatief te werk. Dat wilt zeggen dat je niet teveel met tekst moet gaan communiceren. Zodra je teveel gaat communiceren met tekst, dan zul je gaan merken dat mensen het niet gaan lezen, of erlangs gaan lopen. Houdt het dus kort en bondig, maar wel zo duidelijk mogelijk dat de boodschap helder blijft.
Daarnaast is het van belang dat je rekening houdt met de kleuren van jouw buitenreclamecampagne. Werk altijd met een call to action tekst/button.
Wat is de doorlooptijd?
De gemiddelde doorlooptijd die wij hanteren is 2 weken. Doordat wij wekelijks veel doorvoeringen hebben, zijn wij vrij flexibel ingesteld. Zo kunnen we last-minute altijd nog opdrachten doorvoeren en kan de doorlooptijd zelfs opgeschroefd worden naar 1 week. We praten dan over meer maatwerk, waar overigens geen extra kosten aan verleend zullen worden. Voor meer vragen over deze stap kun je altijd contact met ons opnemen.
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.b