Wegreclame kan een uitkomst bieden voor je bedrijf als je het slim aanpakt
De crisis is er bij veel bedrijven ingehakt. Er wordt veelal gezegd vernieuwend proberen te zijn, innovatiever te denken en de geest op de vrije loop laten gaan. Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in. Als wij het huidige beeld bekijken van de ondernemers in de periode van waar wij nu in zitten, kan het zo zijn dat de moed ook wel in je schoenen kan zakken.
Uiteraard is het zakelijke palet vrij breed en is het dus niet voor iedereen weggelegd op deze manier te kunnen denken, omdat zij vast zitten aan bepaalde punten. Innovatie kost geld. Je kunt iets met minder middelen een verandering teweeg brengen, maar het werkt altijd beter als er financieel wat wordt bijgelegd. Het is dan ook erg van belang waar je jouw geld in gaat investeren.
Wegreclame geeft een BOOST
Het is erg belangrijk om in de schijnwerper van de klant te staan. Bepaal zelf hoe groot jij je bedrijf wilt gaan targetten. Maak je de keus om puur alleen mensen uit je eigen omgeving te benaderen vanuit het dorp of stad, of ver daarbuiten? Buiten de advertenties in de krant en de bushokjes is er ook de mogelijkheid om borden langs de weg te plaatsen.
Wij noemen dat 2-kantsborden. Deze borden hebben een soort sandwich uiterlijk. Beide kanten zijn namelijk bedekt met A0 posters, voor jou en je tegenligger. Je betaald bij Adverteerweb voor 1 bord met 2 zijdes. Je bereikt dus eigenlijk een dubbel publiek voor 1 prijs. Omdat deze vorm van communicatie eigenlijk vrijwel buiten de binnenstad valt en op A0 gebaseerd is, zijn de kosten in z’n totaliteit stukken goedkoper ten op opzicht van de welbekende bushokjes.
Mocht je een evenement hebben die over twee weken plaats moet vinden, of dat je een grote actie hebt van je kledingwinkel, dit is de perfecte manier om klanten naar je toe te trekken.

Wij houden van praktische tips 😏
Onze checklist ‘De omzetbrochure voor al jouw vragen’ staat vol met zulke makkelijk toepasbare tips.
Een leuke startersgids en een handige checklist voor als je al bezig bent of nog moet beginnen.
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan
Conclusie
Ontdek goed wat de mogelijkheden zijn op offline reclame voordat je een keuze maakt. Bekijk wat je budget precies is en ga sparren met ons. Wij staan je ten alle tijden graag te woord om te kijken naar een geschikte mogelijkheid. Of je het nou via de telefoon wilt doen, per mail of via de chat! Niets is ons te gek!