• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

Scoren met jouw EK folder

Scoren met jouw EK folder

 

Het EK komt er weer aan en is het dus tijd om mooie EK folder-acties te bedenken voor jouw bedrijf. Al nagedacht over een marketingcampagne of wil je het liever compleet uit handen geven zonder daar enig werk aan te hebben? Bij Adverteerweb is alles mogelijk als het gaat om offline communicatie campagnes. Regel 1: Zorg dat je in ieder geval EK folders op je toonbank hebt liggen met een bedrijfsactie!

 

EK folder

 

Het voordeel van een pakkende EK folder

Belangrijke evenementen doen het altijd goed icm marketingcampagnes. Of je nou lokaal, regionaal of landelijk adverteert alles is mogelijk, zolang je maar de interesse bij de klant opwekt. Het voordeel van een EK folder op jouw toonbank geeft aan dat je op de hoogte bent van wat er gebeurt en dat je er een steentje aan bijdraagt. Deze manier van ondernemen wordt gewaardeerd bij de mensen, waardoor er sneller interesse wordt getoond. Koppel jouw EK folder met een mooie tijdelijke actie laat zien wat jij in huis hebt als bedrijf.

 

Zorg voor een duidelijke boodschap

Ga bij jezelf na waar het uiteindelijk om moet gaan draaien. Wat voor actie wil je kwijt in de folder en hoeveel korting wil je precies weggeven? Een kortingsactie bestaat uit een opsomming van wat je te bieden hebt en waar je de korting op moet toepassen en de looptijd van de totale actie. Probeer het zo kort en bondig mogelijk te maken, dat het overzichtelijk oogt en makkelijk is op te slaan.

 

Wees helder en concreet

Geef duidelijk aan om wat voor actie het gaat met de bijbehorende korting en waarvoor je het kan gebruiken. Enkele tips zijn:

» Wat voor EK actie wil je precies opzetten?
» Op welk deel van jouw assortiment wil je het gaan toepassen?
» Wat is de ingangsdatum en de sluitingsdatum?

 

EK folder

 

Vermijd zaken als clichés

Niets is zo hinderlijk als het lezen van clichés die je vervolgens verwerkt in jouw flyer of folder. Hou het origineel en wijk af van de standaard termen als ”Het beste product wat je ooit zal tegenkomen”. Houdt het simpel, kort en krachtig. Hoe simpeler jij de boodschap naar buiten brengt hoe makkelijker en gangbaarder het is om te lezen voor de klant.

 

Duidelijke opbouw

Houdt rekening met de opbouw van jouw folder of flyer. Het is handig om hierbij de 5 W’s op toe te passen.

» Wie: Wie wil je bereiken?
» Wat: Wat voor kortingsactie wil je bedenken?
» Waar: Waar is jouw bedrijf gevestigd?
» Waarom: Waarom is jouw bedrijf met aangekoppelde actie interessant voor de klant?
» Wanneer: Wanneer gaat de actie van start?

Recent Nieuws
Reclame maken in Amsterdam
Reclame maken in Amsterdam Ooit nagedacht om reclame te maken midden in Amsterdam? In dit artikel leggen we je uit hoe je precies reclame
Waarom buitenreclame aanstekelijk werkt
Waarom buitenreclame aanstekelijk werkt In dit artikel leggen wij je uit waarom buitenreclame zo aanstekelijk werkt, wat de voordelen ervan zijn en wat eventuele
Meest bekeken
Reclame maken voor evenement of festival
Reclame maken voor evenement of festival   Het is belangrijk om goed gezien te worden met jouw evenement of festival. Reclame maken voor jouw
Zichtbaarheid voor jouw bedrijf
Zichtbaarheid voor jouw bedrijf Waarom is het belangrijk om zichtbaar te zijn met jouw bedrijf? Wat zijn de voordelen daarvan en wat kun je er precies
Ontwerp van jouw billboard reclame
Ontwerp van jouw billboard reclame Billboard reclames zijn tegenwoordig de tijd vrijwel overal te zien. Waar je ook rijd, loopt of fietst… je komt

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Volg ons

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!