• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

Scoren met jouw EK folder

Scoren met jouw EK folder

 

Het EK komt er weer aan en is het dus tijd om mooie EK folder-acties te bedenken voor jouw bedrijf. Al nagedacht over een marketingcampagne of wil je het liever compleet uit handen geven zonder daar enig werk aan te hebben? Bij Adverteerweb is alles mogelijk als het gaat om offline communicatie campagnes. Regel 1: Zorg dat je in ieder geval EK folders op je toonbank hebt liggen met een bedrijfsactie!

 

EK folder

 

Het voordeel van een pakkende EK folder

Belangrijke evenementen doen het altijd goed icm marketingcampagnes. Of je nou lokaal, regionaal of landelijk adverteert alles is mogelijk, zolang je maar de interesse bij de klant opwekt. Het voordeel van een EK folder op jouw toonbank geeft aan dat je op de hoogte bent van wat er gebeurt en dat je er een steentje aan bijdraagt. Deze manier van ondernemen wordt gewaardeerd bij de mensen, waardoor er sneller interesse wordt getoond. Koppel jouw EK folder met een mooie tijdelijke actie laat zien wat jij in huis hebt als bedrijf.

 

Zorg voor een duidelijke boodschap

Ga bij jezelf na waar het uiteindelijk om moet gaan draaien. Wat voor actie wil je kwijt in de folder en hoeveel korting wil je precies weggeven? Een kortingsactie bestaat uit een opsomming van wat je te bieden hebt en waar je de korting op moet toepassen en de looptijd van de totale actie. Probeer het zo kort en bondig mogelijk te maken, dat het overzichtelijk oogt en makkelijk is op te slaan.

 

Wees helder en concreet

Geef duidelijk aan om wat voor actie het gaat met de bijbehorende korting en waarvoor je het kan gebruiken. Enkele tips zijn:

» Wat voor EK actie wil je precies opzetten?
» Op welk deel van jouw assortiment wil je het gaan toepassen?
» Wat is de ingangsdatum en de sluitingsdatum?

 

EK folder

 

Vermijd zaken als clichés

Niets is zo hinderlijk als het lezen van clichés die je vervolgens verwerkt in jouw flyer of folder. Hou het origineel en wijk af van de standaard termen als ”Het beste product wat je ooit zal tegenkomen”. Houdt het simpel, kort en krachtig. Hoe simpeler jij de boodschap naar buiten brengt hoe makkelijker en gangbaarder het is om te lezen voor de klant.

 

Duidelijke opbouw

Houdt rekening met de opbouw van jouw folder of flyer. Het is handig om hierbij de 5 W’s op toe te passen.

» Wie: Wie wil je bereiken?
» Wat: Wat voor kortingsactie wil je bedenken?
» Waar: Waar is jouw bedrijf gevestigd?
» Waarom: Waarom is jouw bedrijf met aangekoppelde actie interessant voor de klant?
» Wanneer: Wanneer gaat de actie van start?

Recent Nieuws
Offline groeit weer: 5 manieren om lokaal de aandacht te pakken
5 manieren om lokaal de aandacht te pakken In een wereld die steeds digitaler wordt, verwachten veel ondernemers dat online marketing de enige weg
Adverteren zonder gedoe: dit werkt écht voor jouw bedrijf
Adverteren zonder gedoe Ben je klaar met ingewikkelde campagnes, tientallen contactpersonen en vage offertes? Dan is het tijd voor een frisse aanpak. Want adverteren
Meest bekeken
Wat zijn de voordelen van offline marketing?
Wat zijn de voordelen van offline marketing?   Offline reclame wordt dagelijks ingezet door zowel de kleine als grote partijen die ons land kent.
Reclame maken als fotograaf
Reclame maken als fotograaf Wil je reclame maken als fotograaf, maar weet je niet precies hoe? In dit artikel leggen wij je haarfijn uit
Abri’s reclame ingezet door Rotterdamse dierentuin
Abri’s reclame ingezet door Rotterdamse dierentuin   De noodlijdende dierentuinen in ons land hebben het zwaar te voortduren in tijden van deze pandemie. De

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Volg ons

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!