Begin op tijd aan de zomercampagne
Begin op tijd aan de zomercampagne voordat het misschien wel te laat is. Door er op tijd ermee te beginnen brengt het minder stress met zich mee en kom je met verhelderende ideeën wat weer lijdt tot succesvolle campagnes! Bekijk hieronder de diensten die wij aan bieden en de tips die wij je mee kunnen geven.
Table of Contents
Waarom een zomercampagne?
Door een zomercampagne uit te voeren worden klanten natuurlijk getriggerd om een product versneld bij je af te nemen. Dit komt omdat je inspeelt op een thema. Door met een thema ergens op in te spelen trekt dat de aandacht van de consument. Een zomercampagne kun je laten uitvoeren op basis van 1 week variërend tot de gehele zomer door. Als je nog niet eerder acties hebt uitgevoerd op basis van een thema dan geven wij als tip hier onmiddellijk mee te beginnen als je wilt gaan voor meer conversie.
”Regel jouw zomercampagne in slechts 5 stappen, lokaal of landelijk!”
Effectief omgaan met de uitvoer
Door effectief om te gaan met de uitvoer van jouw campagne, kan het een voordeel voor jou opleveren. Door precies te weten wie jouw doelgroep is en weet waar zij zich bevinden kun je doelgerichter te werk gaan. Dit scheelt enorm in jouw budget en je haalt er uiteindelijk meer uit. Zodra je dus niet weet wie precies jouw doelgroep is ben je geneigd meer geld uit te geven en te schieten met hagel.
Mocht je dus een bepaalt budget beschikbaar hebben voor een campagne is het dus enorm belangrijk hier zorgvuldig mee om te gaan.
De gemiddelde kosten en het bereik
Zoals hierboven al is aangegeven kun je met een beperkt budget erg veel bereiken zodra je precies weet wie jouw doelgroep is en waar hen actief zijn. Mocht je dus de gemiddelde kosten en het bereik daarvan willen weten van onze diensten die wij aanbieden, dan vindt je hieronder een klein overzicht:
Huis aan huis campagne
Bereik per week: 15.000
Vanaf 450,00
Krant advertentie campagne
Bereik per week: 30.000
Vanaf 200,00
Direct mail campagne
Bereik per week: 250
Vanaf 300,00
Outdoor campagne
Bereik per week: 30.000
Vanaf 135,00
Belangrijke pijlers
Meting: Het is belangrijk om goed na te denken over het design. Probeer er een meetinstrument van te maken door bijvoorbeeld te werken met qr-codes en acties eraan te koppelen.
Uitvoering: Probeer zo clean mogelijk te werken zonder teveel poespas. Het heeft geen zin als je lappen tekst gebruikt, want dat lezen mensen niet. Houdt het kort en bondig.
Exclusiviteit: Door exclusief te werk te gaan houdt je het mysterieus en dwing je mensen te handelen naar meer. Verberg dus de boodschap op een tactische manier.
Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.