• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

Buitenreclame voorbeelden

Buitenreclame voorbeelden

 
 

Tegenwoordig zijn er een tal van verschillende mogelijkheden als het gaat om buitenreclame. Uiteindelijk wil je natuurlijk precies weten wat je krijgt voor wat je betaald. Buitenreclame is tot op heden nog steeds een van de geliefdste marketingvormen die wij kennen. Je valt ontzettend op en bent onmisbaar!

Hieronder delen wij wat meer informatie over leuke buitenreclame voorbeelden.

buitenreclame voorbeelden


Voorbeelden van buitenreclame

Dat er diverse voorbeelden zijn van buitenreclame is algemeen bekend. Wij van Adverteerweb zijn gespecialiseerd in buitenreclame. De volgende opsomming kun je in onze online-portal bestellen:

Bushokjes reclame
A0 borden
2kantsborden
Billboards

Bushokjes reclame is een manier wat veel voorkomt en veel bij ons wordt afgenomen. Deze manier van reclame maken wordt al gauw gezien als A-merk reclame. Groots aangebracht op abri formaat en altijd aanwezig op prominente locaties. Toch is er de mogelijkheid om kleine afnames te bestellen op basis van 1 week plaatsing. 

A0 borden zijn de kliklijsten die je veelal tegen kunt komen op straat, tijdens het wandelen met je hond, of dat je naar je werk fietst. Deze A0 borden zijn ingelijst met een kliksysteem en zitten gevestigd aan elektriciteitshuisjes/kastjes langs de weg in en nabij de (grote) steden. Ideale vorm van reclame maken tegen een lager tarief met veel impact!

De 2kantsborden ontkom je niet aan. Deze borden die gevestigd zitten aan de lantaarnpalen langs de weg zul je eigenlijk altijd wel tegenkomen. Zodra je met je auto van A naar B gaat zie je de A0 reclamezuilen hangen. Het voordeel van deze vorm van reclame is dat je per bord 2 vakken krijgt, dus 2 posters voor 1 prijs!

De grote reclamemonsters van de weg, ofwel de grote billboards die ons land kent zijn enorm. Deze opvallende reclamezuilen zul je doorgaans zien langs de (snel)wegen. Digitaal of analoog, je kunt beide opties kiezen. Voordeel van analoog is dat jouw poster 24/7 hangt per week. Digitaal daarentegen wordt gerouleerd om de 1.5 minuut, waardoor je te maken hebt met meerdere campagnes. Deze billboards zijn ook per week te bestellen.

 

”Buitenreclame is en blijft een van de indrukwekkendste vormen van reclame maken”


Waarom buitenreclame inzetten? 

De reden waarom je buitenreclame moet inzetten is omdat je in een relatief korte periode enorm veel exposure kunt binnenhalen. Je kunt het ook prima inzetten in combinatie met andere soorten van buitenreclame. Het voordeel van buitenreclame is dat je precies kunt targetten welke soort doelgroep je wilt gaan bereiken.

Zo kun je bijvoorbeeld op het station gaan adverteren of juist meer buiten de stad, waar je weer een compleet andere doelgroep pakt. Wij kunnen jou hier uiteraard in adviseren. 

gemiddelde campagneduur


Wat is de doorlooptijd?

De doorlooptijd van de gemiddelde buitenreclame kan verschillend zijn. Waar je minimaal rekening mee moet houden is zeker wel 2 weken. Ten eerste moet er natuurlijk plek beschikbaar zijn voor jouw buitenreclamecampagne. Daarnaast gaat het erom hoeveel posters er gehangen moeten worden.

Bij kleine oplages kunnen wij altijd wel tussendoor gaan schakelen en tweaken om jouw campagne alsnog ”last minute” er doorheen te voeren. Bij de wat grotere campagnes raden wij altijd aan het op tijd door te geven, zodat je gegarandeerd plek hebt.

abri amsterdam


Gebruik de juiste kleuren voor jouw campagne

Het is altijd van belang om je eigen huisstijl kleuren te gebruiken voor jouw campagne. Maak er 1 compleet geheel van zodat de consument meteen weet dat het om jouw bedrijf gaat. Naast dat jouw campagne goed ontworpen is en in 1 lijn staat met jouw huisstijl, is het belangrijk om te werken met een call to action.

Dit is een knop/button of een kopregel wat er meteen uitspringt. Dit kan een korting zijn, een telefoonnummer, website adres of iets anders. Het is dus enorm van belang om de call to action een andere kleur te geven dan jouw huisstijl. Kies hiervoor een algemene kleur wat de meeste mensen aanspreekt.


Waarom kiezen voor Adverteerweb

De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.

Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.

Recent Nieuws
Reclame maken in Amsterdam
Reclame maken in Amsterdam Ooit nagedacht om reclame te maken midden in Amsterdam? In dit artikel leggen we je uit hoe je precies reclame
Waarom buitenreclame aanstekelijk werkt
Waarom buitenreclame aanstekelijk werkt In dit artikel leggen wij je uit waarom buitenreclame zo aanstekelijk werkt, wat de voordelen ervan zijn en wat eventuele
Meest bekeken
De impact van event communicatie
De impact van event communicatie   Een festivalseizoen gaat samen gepaard met veel communicatie. Zonder enige vorm van communicatie komen er ook geen bezoekers
Adverteren in de Gelderlander
Adverteren in de Gelderlander De Gelderlander is een krant die zowel nationaal als internationaal nieuws te bieden heeft, die vervolgens iedereen kent en zich
Exclusief verspreiden huis aan huis
Exclusief verspreiden huis aan huis   Wil je een keer wat anders en exclusiever? Dan is exclusief verspreiden huis aan huis echt iets voor

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Volg ons

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!