Feestdagen acties en tips voor je bedrijf
Wil jij ook tips voor je bedrijf als het gaat om acties maken voor de feestdagen? In dit artikel leggen wij je uit waar je het beste aan moet denken en eventuele tips voor jouw volgende campagne.
Acties bedenken voor jouw feestdagencampagne
Als je een feestdagencampagne wilt gaan opzetten, dan bedenk je uiteraard veel acties die je er eventueel in zou kunnen verwerken. De feestdagen zijn namelijk een uitgelezen kans om campagnes te voeren met verwante acties die er uiteraard mee te maken hebben. Een feestdagencampagne zonder actie is geen feestelijke campagne. Onbewust zijn mensen op zoek naar koopjes en al helemaal met de feestdagen.
Bedenk interessante acties die leiden naar verkoop. Probeer net wat meer uit te pakken dan normaal, dus geen 10% korting op een bepaalde product of dienst, maar meer naar de 50% korting. Oftewel een korting waar men ook daadwerkelijk echt wat aan heeft.
”Acties rond deze periode zijn goud waard’
Tips voor jouw campagne rond de feestdagen
Probeer altijd te spelen met jouw campagne om het zo interessant mogelijk te maken voor de klant. Kortingen kun je tegenwoordig ook om laten zetten in QR-codes. Dit werkt ontzettend goed voor allerlei verschillende campagnes, omdat deze vorm van korting erg triggerd. Een QR-code is naast het behalen van een snelle sale ook interessant omdat het tegelijkertijd een meetinstrument is.
Je kunt het meten door hoeveel scans er zijn gemaakt online met de aanverwante sales. Ideaal om snel in te zien of jouw campagne ook daadwerkelijk heeft gelopen doordat je gewoon realtime statistieken hebt. Deze manier van campagne-meting komt ook steeds vaker voor, omdat de klant tegenwoordig de tijd een stuk kritischer is geworden en resultaten wilt boeken.
Wij houden van praktische tips 😏
Onze checklist ‘De omzetbrochure voor al jouw vragen’ staat vol met zulke makkelijk toepasbare tips.
Een leuke startersgids en een handige checklist voor als je al bezig bent of nog moet beginnen.
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan
Welke diensten zijn er voor mijn campange?
Zo bied Adverteerweb verschillende soorten offline kanalen aan om jouw campagne zo goed mogelijk voor de dag te laten komen. Zo kun je ervoor kiezen om jouw feestcampagne te laten schitteren met een huis aan huis flyer of folder die op basis van postcodes wordt verspreid. Daarnaast heb je de mogelijkheid om advertenties te plaatsen in de krant.
Dit kan zowel de weekkrant zijn als de dagkrant. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid om jouw campagne te laten zien met buitenreclame. Of je nou kiest voor een abri campagne, A0 campagne of een billboard. je kunt overal jouw QR-code plaatsen om een succes te maken.
Hoe snel kan het worden geregeld?
Een feestcampagne kan snel opgezet worden. De gemiddelde doorlooptijd van een dergelijke campagne is rond de 2 tot 3 weken. Wij kunnen zelfs ook werken met spoedopdrachten die last-minute ingezet kunnen gaan worden. Bij ons is niets te gek. Wekelijks vinden er tientallen productiedoorvoeringen plaats, waardoor er een snelle schakeling plaats kan vinden, waar jij als klant uiteindelijk het voordeel mee haalt.
Waarom zaken doen met Adverteerweb
De reden waarom je moet overwegen om zaken te doen met een partij als Adverteerweb, is omdat wij geïnvesteerd hebben in automatisering. Puur met de achterliggende gedachten om het voor jou als klant een stuk makkelijker te maken om jouw bestellingen te regelen. Doordat alles vol geautomatiseerd is doorgevoerd kunnen wij meer tijd geven aan de eindklant.
Wij vinden het namelijk ontzettend belangrijk dat de klant op nummer 1 staat en die service willen we dan ook graag bieden. Uiteraard staan wij altijd open voor vragen mochten die er zijn. Je kunt ons ten alle tijden bereiken via 085 130 4033, of via info@adverteerweb.nl, maar ook online via de live chat onderaan deze pagina.