• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

Reclame maken voor mijn kinderopvang

Share

Reclame maken voor mijn kinderopvang

 

Onlangs een kinderopvangorganisatie begonnen, of heb je er al een in bezit? Dan heb je vast vaak de vraag aan jezelf gesteld wat de beste manier is om reclame te maken voor je eigen kinderopvang. Wij zijn erg actief in het maken van reclame voor deze branche en kennen wij de punten waar op geknald moet worden. Ook laten wij in onderstaand artikel zien hoe het mogelijk is om je huidige aantal kinderen te verdubbelen.

 

reclame maken

 

Reclame maken voor mijn organisatie?

Ja! Dit geldt uiteraard praktisch gezien voor elk ander bedrijf. De reden om goede reclame te maken voor je organisatie is om uiteindelijk meer kinderen naar je toe te kunnen trekken. Uiteraard zijn er verschillende mogelijkheden om dit uit te kunnen voeren tegen elk budget. Om een doorlopend klanten groei te kunnen genereren dien je een sneeuwbal effect te creëren. Bij veel opvangcentra’s gaat het van mond tot mond, omdat je het grotendeels moet hebben van de wijk, waar je gevestigd zit met je bedrijf.

 

Zal ik gaan voor online of offline?

Online zit tegenwoordig iedereen op en concurreert iedereen zich kapot, waardoor de ”klik kosten” omhoog gaan en jij je budget snel kwijt bent. Houdt er rekening mee dat mensen iets tastbaars in handen willen hebben. De eerst kennismaking met jouw bedrijf moet waardevol zijn. Kortom: je boodschap zo goed en helder mogelijk aan de man brengen en het liefst zo persoonlijk mogelijk! Offline communicatie kan daarin een grote rol spelen en is daarentegen geen ”schieten met hagel” zoals online dat wel is voor deze branche.

 

Welke mogelijkheden zijn er?

Zodra je een keus maakt voor offline communicatie dan kan je het lekker lokaal houden met de juiste middelen die wij jou aan kunnen bieden. Denk aan een direct mail versturen bijvoorbeeld. Dat is een gepersonaliseerde kaart met de naw gegevens erop van de ontvanger. De inhoud kun je helemaal aankleden met een ”persoonlijke touch”. Zo komt de boodschap heel erg goed binnen en kan het zelfs in overweging gebracht worden om eens een afspraak te maken voor een kijkje bij jouw kinderopvang.

 

reclame maken

 

Waar zal ik mijn campagne plaatsen?

Wat daarnaast een goede aanrader is zijn bushokjes met abri’s. Bij Adverteerweb kun je al een afname van 1 bushokje afnemen. Kies een paar bushokjes rondom jouw vestiging met een flitsende poster en je creëert vervolgens meteen naamsbekendheid, zodat mensen over je gaan praten. Als je het mond tot mond reclame wilt laten rollen is dit een hele goede optie. Zo creëer je lokaal gezien een sterk imago wat rond speelt bij de buurtbewoners.

 

Wat zijn de kosten voor buitenreclame

Wil je een grote regionale campagne inzetten of gaat het puur om een lokale campagne. Die vraag moet je duidelijk aan jezelf stellen. Regionaal pak je een hele hoop mensen die je wilt aanspreken en kun je er veel uithalen. Met een lokale campagne hou je het lekker klein en lokaal en kan het snel mond tot mond gaan. Met een bushokje kun je al met €135 klaar zijn voor 1 bushokje. Bij een direct mail daarentegen kun je al verspreiden vanaf een minimum aantal van 250 stuks. 250 gepersonaliseerde enveloppen of flyers wat vervolgens los op de deurmat verschijnt.

 

Tips voor een goede boodschap

Mensen willen acties zien. Probeer bijv. met openingsacties te werken voor je nieuw geopende kinderdagverblijf. Of dat je korting geeft op basis van pakket afnames die je op slimme wijze aan de man brengt, doormiddel van een ”week actie”. Weinig tekst en felle kleuren, zo val je op en blijft het langer hangen bij de voorbijgangers.

 

Hoe lever ik mijn ontwerp aan?

Doormiddel van een upload systeem kun je het bij ons aanleveren. Mocht je geen ontwerp hebben, dan kan Adverteerweb jou daarin ondersteunen. Tegen €195 ex btw meerkosten maken wij een compleet op maat gemaakt ontwerp die voldoet aan jouw wensen.

 

reclame maken

 

Conclusie

Ga er goed over nadenken wat voor soort reclame je wilt gaan maken tegen welk budget. Wij raden aan offline communicatie te gebruiken ivm de kosten en het bereik wat je daarmee bereikt. Daarnaast maak je het een stuk persoonlijker en hebben de potentiële klanten iets fysieks in handen. Adverteerweb kan jou nogmaals hierin bijstaan als klant en proberen wij het meest maximale uit jouw campagne te halen tegen ieder mogelijke kosten.

 

Recent Nieuws
Ontwerp van jouw billboard reclame
Ontwerp van jouw billboard reclame Billboard reclames zijn tegenwoordig de tijd vrijwel overal te zien. Waar je ook rijd, loopt of fietst… je komt
Vormgeving van jouw abri campagnes
Vormgeving van jouw abri campagnes Iedereen komt deze opvallende abri campagnes wel tegen op straat. Of je nou naar je werk toe gaat, naar
Meest bekeken
Jouw magazines verspreiden huis aan huis
Jouw magazines verspreiden huis aan huis   Magazines zijn hot en zijn de laatste tijd een veelgevraagd medium bij Adverteerweb. Of het nou puur
Wat is het gemiddelde reclamebudget
Wat is het gemiddelde reclamebudget   Deze vraag wordt meermaals aangekaart als het gaat om de kosten voor offline campagnes. Het gemiddelde reclamebudget verschilt
Scoren met jouw EK folder
Scoren met jouw EK folder   Het EK komt er weer aan en is het dus tijd om mooie EK folder-acties te bedenken voor

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Volg ons

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!