• In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live
  • In 5 stappen geregeld
  • Betalen via IDeal of Klarna
  • Campagne binnen 1 week live

OOH marketing inzetten

OOH marketing inzetten

 
 

Ooit nagedacht om OOH marketing reclame in te zetten? Oftewel Out of Home reclame. Deze vorm van reclame valt onder offline communicatie en is een sleutel wat absoluut niet mag ontbreken in jouw marketingstrategie! Bekijk hieronder wat tips en voorbeelden van OOH.

ooh marketing inzetten


Waarom OOH inzetten

De reden waarom je OOH in moet gaan zetten is om jouw reclameboodschap nog duidelijker aan de man te kunnen brengen. Naast dat online helemaal hip en happening is, moet je deze vorm van communicatie zeker niet vergeten. Tegenwoordig merken wij dat de combinatie veelal opgezocht wordt tussen online en offline marketing. Niet zo gek, want tegenwoordig zit iedereen op de verschillende socials en is iedereen altijd druk en onderweg!

 

”Out of Home maakt jouw merk meteen interessant”

 

Voordelen van OOH

Zowel de jongeren als de volwassenen zijn tegenwoordig de tijd ontzettend druk en popt hun schema bijna uit zijn voegen. Door deze manier van leven is het zo dat men zich snel verplaatst naar een andere plek, zowel binnen- als buitenshuis. Tijdens het reizen, wat per fiets, per auto, per trein of per bus kan, is het ontzettend belangrijk om deze contactmomenten vast te leggen met jouw boodschap. Door jouw boodschap op de juiste locatie vast te leggen in de juiste periode, zal dat flink omgezet worden!

 

ooh marketing inzetten


Welke diensten zijn er mogelijk op het gebied van OOH?

Adverteerweb is zo’n partij die dus zich alleen hard maakt en zich alleen maar bezighoudt met offline marketing, waar dus OOH zeer zeker onder valt. Als je het puur alleen over OOH hebt, dan bieden wij verschillende diensten aan verspreid over meerdere consessies over het hele land. Zo bieden wij de volgende OOH diensten aan:
 
  1. A0 borden/frames
  2. Billboards
  3. Sandwichborden
  4. Bushokjes reclame

Mocht je meteen hierin geïnteresseerd zijn, dan raad ik jou aan op deze pagina te klikken voor de directe sale!


De gemiddelde doorlooptijd

Wat betreft de gemiddelde doorlooptijd kan verschillen qua periode en qua gebied. Normaliter kun je er vanuit gaan dat de gemiddelde doorlooptijd +/- 2 weken bedraagt. Overigens zijn er ook uitzonderingen die wij kunnen laten plaatsvinden. Door de grote hoeveelheid die wekelijks wordt doorgevoerd, kunnen wij enorm snel schakelen, waardoor het interessant wordt voor jou qua tijd en geld. 
Recent Nieuws
Hoe je met één advertentiecampagne jouw bereik verdubbelt
Verdubbel jouw bereik Wil jij méér zichtbaarheid, méér klanten en méér effect uit je reclame — maar zonder méér te betalen? Dan is dit
Bereik duizenden mensen met een klein advertentiebudget
Zo Bereik je Duizenden Mensen met een Klein Advertentiebudget   Je wilt meer klanten, meer zichtbaarheid en meer resultaat – maar je hebt geen
Meest bekeken
Nog nooit huis aan huis geflyerd met jouw organisatie?
Nog nooit huis aan huis geflyerd met jouw organisatie?   Ja je leest de titel goed… Of je ooit weleens hebt geflyerd huis aan
De kracht van corporate identity
De kracht van corporate identity Wil jij precies weten wat de kracht is van corporate identity? In dit artikel leggen wij je uit wat
Marketing voor in de zorg
Marketing voor in de zorg Zit je er over na te denken om marketing te gaan uitvoeren voor jouw bedrijf wat onder de zorg

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Volg ons

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je dat wij jou bellen?

Laat dan je gegevens hiernaast achter en wij nemen vrijwel direct contact met je op. Uiteraard is het de mogelijkheid om ook met ons contact op te zoeken. Wij zijn te bereiken via de mail: info@adverteerweb.nl of via telefoonnummer 085 130 4033 of uiteraard online via de chat!