Bedrijf laten groeien met offline communicatie
Wil jij ook jouw bedrijf laten groeien doormiddel van offline communicatie? In dit artikel leggen we jou uit waarom het een goed idee is om jouw bedrijf te laten groeien doormiddel van deze manier van reclame maken. Tevens nog interessante tips die je eventueel kunt gaan gebruiken.
Groeien dankzij offline communicatie
Marketing is een essentieel onderdeel van jouw bedrijfsvoering om zowel op de korte- als lange termijn te groeien met jouw bedrijf. Er zijn tegenwoordig de tijd een tal van verschillende mogelijkheden als het gaat om marketing ansicht. Denk natuurlijk aan de online kanalen die je tegenwoordig voor het oprapen hebt, maar daarnaast ook de offline kant van reclame maken.
Offline campagnes zijn onmisbaar als het gaat om een goede marketingstrategie. Door deze toepassing toe te passen op jouw bedrijf, zul je merken dat je snel kunt groeien in een relatief korte periode. Hoe? Het voordeel van offline adverteren is dat je gebonden bent aan een vaste periode waar je sales aan gebonden zijn. Je kunt deze periode helemaal zelf uitzoeken wat het beste past binnen jouw strategie. Leuke tip: Je hebt ongeveer 2,5 seconden om met je uiting de aandacht te trekken. Gelukkig heeft ons brein maar 0,5 seconden nodig om het te begrijpen.
”Fysieke marketing brengt jouw toekomstige klant dichterbij”
Voordelen offline ten opzichte van online
De voordelen van offline marketing ten opzichte van online marketing is dat het er bij offline er fysiek aan toe gaat ten opzichte van online. Door offline te schakelen breng je hoe dan ook de klant dichterbij jouw product of dienst omdat ze een stuk fysieker aangetrokken voelen dan online. Het verschil zit hem er ook in dat offline marketing niet te maken heeft zogenaamde adblockers die in het beeldscherm opkomen.
Het is een plek op een lokatie waar alleen jij gebruik van maakt op dat moment, 24/7 dag- en nacht vanaf een minimale afname van een week. Online wordt op klikratio berekent, dat wilt zeggen zeggen dat jouw advertentie niet meer vertoond wordt, zodra het aantal views of kliks op zijn.

Wij houden van praktische tips 😏
Onze checklist ‘De omzetbrochure voor al jouw vragen’ staat vol met zulke makkelijk toepasbare tips.
Een leuke startersgids en een handige checklist voor als je al bezig bent of nog moet beginnen.
"(Vereist)" geeft vereiste velden aan

Welke mogelijkheden zijn er precies?
Om een advertentiecampagne te regelen via Adverteerweb bieden wij verschillende offline mogelijkheden aan. Zo kun je ervoor kiezen om jouw boodschap huis aan huis te laten verspreiden. Je kunt dan bijvoorbeeld een keus maken uit een flyer, folder of een magazine die op alle deurmatten terecht komen van Nederland. Daarnaast bieden wij direct mailing aan.
Persoonlijke poststukken die je kunt versturen naar al jouw zakelijke relaties. Ook bieden wij diverse krant advertenties aan die je kunt plaatsen in alle dag- en weekbladen van Nederland. Gemakkelijk jouw keuze maken en vervolgens in 5 stappen jouw advertentie klaarzetten. Ook dit geldt hetzelfde bij buitenreclame. Bushokjes reclame, A0 borden, wegreclame en billboards die allemaal gemakkelijk binnen een handomdraai te regelen zijn via onze website.
Het maakt het een stuk gemakkelijker om bij Adverteerweb te bestellen vanwege de transparantie die op de website staat beschreven. Zo heb je direct inzage in de tarieven en kun je gaan schuiven, zodat het in je budget past.
De gemiddelde doorlooptijd van een offline campagne
Doordat wij tot een landelijk netwerk beschikken van verschillende inkopers, concessiepartijen en overige partners, kunnen wij ontzettend snel en als het moet last-minute schakelen. Zo ben je er vrijwel van verzekerd dat wij binnen 2 weken jouw campagne live hebben staan. Wij houden van snel schakelen en goede service verlenen. Door dit te kunnen bewerkstelligen hebben wij aan de voorkant geïnvesteerd in de totstandkoming tot hij nu is, waardoor wij uitermate goed bezig kunnen houden met de eindklant.
