Landelijk traditioneel adverteren
Doordat tegenwoordig veelal wordt geadverteerd op online basis, wordt landelijk traditioneel adverteren in sommige gevallen vergeten. Hierbij wat interessante voorbeelden om krachtig te adverteren op landelijk lokaal niveau.
Traditioneel adverteren
Deze manier van adverteren bestaat natuurlijk al een behoorlijke tijd, vandaar ook de naam traditioneel adverteren. Deze vorm van reclame maken is en blijft een geniale manier om jouw product aan de man te brengen. Online marketing tegenwoordig de tijd is ontzettend uit de kluiten gewassen, doordat er dagelijks nieuwe bedrijfjes opstaan die het nieuwe zogenaamde verschil kunnen maken.
Onderaan de streep moet je er goed over nadenken welke vorm van marketing je wilt uitoefenen. Of dat nou online is of offline. Het belangrijkste is dat jouw product onder de aandacht komt van jouw publiek en dat jij er genoeg sales uithaalt. Offline communicatie versus online maakt dus eigenlijk niet heel veel uit, maar kijk uiteindelijk wat je te besteden hebt.
Bij traditioneel adverteren moet je denken aan papieren drukwerk. Deze papieren drukwerken kun je op verschillende wijze inzetten. Bijvoorbeeld via een huis aan huis pakket die door de brievenbus valt, of een kranten advertentie die in een lokaal blad staat, of natuurlijk landelijk.
”Door lokaal te werk te gaan wordt je sneller opgepikt.’
De kracht van traditioneel adverteren
De kracht van traditioneel adverteren is dat je heel duidelijk target op lokaal niveau. Adverteren op lokaal niveau is heel erg slim, omdat je de kern van een bepaald gebied pakt. Als het eenmaal door de juiste mensen wordt opgepikt, wordt er snel over gepraat waardoor je een sneeuwbal effect krijgt.
Lokaal adverteren kan prima uitgevoerd worden door verschillende krant advertenties. Dit zou je ook groots uit kunnen pakken door het landelijk uit te voeren, maar toch met de kracht van een lokale advertentie.
Traditioneel adverteren in verschillende gebieden
Door te werk te gaan in verschillende gebieden van het land, kan het jou merkbekendheid enorm vergroten. Je hebt uiteraard verschillende groottes van advertentieformaten ter beschikking. Mocht jouw budget niet helemaal toereikend zijn, maar toch landelijk willen adverteren? Dan is dat gewoon mogelijk! Stel; de gemiddelde plaatselijke advertentie kost €300.
Vervolgens kies je 10 verschillende plaatselijke kranten verspreid over heel Nederland uit van hetzelfde bedrag, dan ben je met €3000 klaar voor een landelijke lokale campagne. Uiteraard is er de mogelijkheid om vrijwel in iedere krant landelijk te adverteren. Adverteerweb biedt naast de lokale kranten ook de welbekende dagbladen aan. Steden waar wij onder andere actief zijn en wij als extra tip meegeven om te adverteren zijn bijvoorbeeld:
- Almelo
- Amsterdam
- Apeldoorn
- Den Haag
- Eindhoven
- Groningen
- Haarlem
- Heerenveen
- Hengelo
- Leeuwarden
- Middelburg
- Nijmegen
- Rotterdam
- Utrecht
- Zwolle
Wat is de gemiddelde doorlooptijd?
De gemiddelde doorlooptijd van een traditionele campagne die door ons wordt uitgevoerd zit gemiddeld op 3 dagen. Uiteraard kan er hier een daar nog een wijziging plaatsvinden om het eventueel met spoed te regelen. Zo is er eventueel de mogelijkheid om het te switchen naar 1 dag. Dit is vrij snel en wordt dan ook meer maatwerk.
Doordat Adverteerweb meerdere doorvoeringen heeft per week, kan er op tijd aan de knoppen gedraaid worden om dit soort snelle campagnes alsnog door te kunnen zetten. Erg interessant dus voor jou als ondernemer als je een bepaalde snelle deadline alsnog moet gaan halen.

Waarom kiezen voor Adverteerweb
De reden waarom je zou moeten kiezen voor Adverteerweb is omdat jij niets betaald voor het gebruik van ons platform. Jij als klant betaalt dus puur alleen voor de dienst waar jij uitsluitend voor kiest. Adverteerweb heeft gezorgd voor de complete infrastructuur die in de website is geïmplementeerd, waardoor het jou in staat stelt gemakkelijker een bestelling te kunnen plaatsen.
Uiteindelijk onderaan de streep is het dus voor jou als klant een stuk goedkoper en natuurlijk erg gebruiksvriendelijk. Op deze manier willen wij een streepje voor zijn en compleet focussen op jou als klant om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.